Far cry - levels
Fra : Tulle

Dato : 23-04-04 17:47

Hej med jer.

Er der nogen som kan hjælpe mig med de navne som
de forskellige levels hedder i spillet. !
TRAINING er f.eks den første , men husker ikke dem alle sådan som de
kommer.
Der var en som spurgte mig , men kunne ikke lige hjælpe da jeg ikke har
spillet på pc'en i øjeblikket. !
Det kommer dog snart ind igen.
Men grafikkortet skal lige opgraderes først....

Jeg takker på forhånd....... Tulle

Fra : Jim

Dato : 23-04-04 23:59

Jo da,

Training
Carrier
Fort
Pier
Research
Treehouse
Bunker
Steam
Regulator
Control
Rebellion
Archive

Og så kan jeg ik hjælpe mere.. Er ikke selv kommet længere endnu..
Mvh Jim

Fra : Bo Hansen

Dato : 25-04-04 11:49

"Jim" <migselv_6@spammail.hotmail.com> wrote in message

> Jo da,
>
> Training
> Carrier
> Fort
> Pier
> Research
> Treehouse
> Bunker
> Steam
> Regulator
> Control
> Rebellion
> Archive

Og jeg har efterfølgende:

Cooler
Boat
Catacombs
River - som jeg er igang med nu.

Fra : PL

Dato : 24-04-04 12:30

"Bo Hansen" <troutmaster@hotmail.com> wrote in message
> "Jim" <migselv_6@spammail.hotmail.com> wrote in message

> Og jeg har efterfølgende:
>
> Cooler
> Boat
> Catacombs
> River - som jeg er igang med nu.

Volcano, er den sidste her sker der sker ting og sager så glæd jer

Fra : danni plougmann

Dato : 24-04-04 16:59

Training
Carrier
Fort
Pier
Research
Treehouse
Bunker
Steam
Regulator
Control
Rebellion
ArchCooler
Boat
Catacombs
River
Swamp
Factory
Dam
Volcano

Fra : Tulle

Dato : 24-04-04 22:07

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in

> Training
> [...]

Tak til Danni Plougmann - for han var den bedste. !
For nu at være ærlig , så har jeg ikke gennemført spillet selv.
Var kommet til - ArchCooler , hvilket jeg husker var en barsk omgang lige
fra begyndelsen. !
Da jeg så hvordan spillet kunne se ud med et bedre grafikkort , valgte jeg
at slippe spillet.
Hvis - Volcano - er den sidste bane , så passer det vist ikke med de 20
levels jeg har læst om. ! Nå pyt , 19 baner er også godt gået.
Mange timer skal bruges før man kommer der til......
Tak tak til jer alle sammen......... Tulle.

Fra : René Lønstrup

Dato : 24-04-04 23:45

Tulle wrote:

> Hvis - Volcano - er den sidste bane , så passer det vist ikke med de
> 20 levels jeg har læst om. ! Nå pyt , 19 baner er også godt gået.

Joh, men det er nu rigtigt nok at der er 20. Ovenstående "ArchCooler" er
nemlig ikke eén bane, men to, - hhv. 'Archive' og 'Cooler' og så passer
tallene jo alligevel

> Mange timer skal bruges før man kommer der til......

Jo deet.. Er selv nået til Dam, - og dam(n) den er sq ikke lige til!

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Jan Larsen

Dato : 26-04-04 19:23

On 24 Apr 2004 21:06:59 GMT, Tulle <Andro@Berta.com> wrote:

Klip

> [...]
>Mange timer skal bruges før man kommer der til......
>Tak tak til jer alle sammen......... Tulle.

Jo, der er 20 baner, har selv spillet det færdig, en skam at det gik
så hurtigt, et MEGET flot spil.

Med Venlig Hilsen

Jan H Larsen

Fra : Tulle

Dato : 27-04-04 12:21

Jan Larsen <jan-larsen@stofanet.dk> wrote in

> [...]
>

> Klip

> Jo, der er 20 baner, har selv spillet det færdig, en skam at det gik

Ja , Far cry er meget godt skruet sammen. !
Gad vide hvor langt tid man har brugt til at lave det. !!
Det værste er nu nok at få spillet op i en sværhedsgad , så det ikke
bliver for svært , eller for nemt. !
Lidt af en balance kunst vil jeg gætte på - sikkert det værste næstefter
historien og den store grafik prestation ikke mindst.

Tulle.......