Far Cry - hardware ?
Fra : masterhero

Dato : 22-04-04 14:25

Hey

Jeg har spillet, men hvad kræver dette spil entlig ??

JEg har en Barton 3000+, 1 GB ram og fx5600 128 mb og mit spil hakker
af lort til, selv og jeg kører ved medium grafik (når der er mange
folk på skærmen)

Jeg har den nyeste nvidia grafikdriver og directx 9.0b

MVH

Mig

Fra : Jan Dahl

Dato : 22-04-04 14:41

"masterhero" <masterhero@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Jeg har spillet, men hvad kræver dette spil entlig ??

En patch/opdatering lyder det som.

Mvh Jan

Fra : Erik

Dato : 22-04-04 16:37

> [...]
>
> JEg har en Barton 3000+, 1 GB ram og fx5600 128 mb og mit spil hakker
> af lort til, selv og jeg kører ved medium grafik (når der er mange

Et fx5600 er et langsomt/low-end grafikkort,
så forvent ikke den vilde ydelse - især ikke i Farcry
Juster dine settings ned til low.

--
Erik

Fra : IG [7100]

Dato : 22-04-04 16:49

"Erik" <ff@gg.xx> skrev i en meddelelse

> "masterhero" <masterhero@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Et fx5600 er et langsomt/low-end grafikkort,
> så forvent ikke den vilde ydelse - især ikke i Farcry
> Juster dine settings ned til low.

Prøv evt. også at skifte til OpenGl......se i gruppen hvordan....

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-04-04 23:29

"IG [7100]" <nix@pille.du> skrev i en meddelelse

> Prøv evt. også at skifte til OpenGl......se i gruppen hvordan....

Det ser ud til at alle er enige om, at dette spil kun kan køre ordentligt
med meget heftige/dyre grafikkort.
Der skulle jo også gerne være en grund til at give mange penge for et
grafikkort.
Men jeg fik lige lejlighed til at installere spillet på en xp2400 med 512
ram og et geforce 5200 grafikkort.
Dette grafikkort får jo ikke megen ros, men jeg er endnu ikke stødt på et
spil, som det ikke kan køre. Men selvfølgelig må man indstille det efter
omstændighederne.
M.h.t. Farcry kører det på medium og jeg har så lavet det om til opløsning
800x640 og så kører det faktisk glidende med direct.
Nu er jeg ikke krævende og fanatiker, hvad angår spil, men jeg synes faktisk
kvaliteten er rimelig også set i forhold til, at jeg selv normalt benytter
et radeon 9500 pro.

Kurt