XP
Fra : Jasper Norman

Dato : 22-04-04 00:14

Hej.

Jeg tager lige chancen herinde... Dette er OT, men jeg håber at der er nogen
der kan hjælpe.

Jeg har en DK version af XP. Men desværre jeg ikke opdatere. Jeg har
desværre fået de officielle papirer væk :)

Så hvis der er nogen der ligger inde med et link / patch /crack til en DK
ver. af XP pro. vil jeg meget gerne høre hvoran jeg kan få den til at
opdatere.

/Jasper

Fra : iddqd

Dato : 22-04-04 00:30

Jasper Norman wrote:

> Hej.
>
> Jeg tager lige chancen herinde... Dette er OT, men jeg håber at der er nogen
> der kan hjælpe.

Du ved det er OT og poster alligevel - flot.

Hvorfor ikke bare poste i Windows gruppen?

> Jeg har en DK version af XP. Men desværre jeg ikke opdatere. Jeg har
> desværre fået de officielle papirer væk :)

Du må vel stadig havde en original skive - kan du ikke bare kontakte MS
og klage din nød. Det burde da være en mulighed.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : IG [7100]

Dato : 22-04-04 01:37

> Du ved det er OT og poster alligevel - flot.
>
> Hvorfor ikke bare poste i Windows gruppen?
Ville også være OT, da det er et SP1-crack han spørger på....
Men warez-gruppen derimod sidder og hygger sig med sådan nogle sager.....

Ja det lyder som en plausibel forklaring......øøøhhh......nok nærmere brugt
en kode som er spærret....

> Du må vel stadig havde en original skive - kan du ikke bare kontakte MS
> og klage din nød. Det burde da være en mulighed.

Nix...duer ikke. Det er Licensen der afgør lovligheden. Har han smidt den
væk er det bare ærgeligt. Havde han haft licensen og smidt cd´en væk, var
det en anden sag......