far cry c jeg har cd + dvd
Fra : jan

Dato : 21-04-04 19:18

Hej

Efter formatering af xp og geninstall af Far Cry faar jeg stadig
fejlmeldingen .....please insert the correct cd-rom, and restart app

Hjælp

Jeg har 2 drev:

dvd drevet = e
cd drevet= d

skal jeg fjerne fysisk cd drevet for at få Far Cry til at starte
????????????????????????????????+

ps efter forgæves at starte Far Cry forsvinder DVD og kommer kun igen hvis
jeg genstarter.

HH jan
Svar i gruppe
fejl i email adres

Fra : Jesper

Dato : 21-04-04 19:48

Har du prøvet at installere fra drevet med den laveste drev betegnelse (d i
dit tilfælde)

/Jesper

Fra : jan

Dato : 21-04-04 21:23

"Hej

Jeg har kun DVD skiven til Far Cry har prøvet, at skifte rækkefølgen som de
sidder på ide kablet til HD, men stadigvæk samme problem.
Mit DVD drev forsvinder efter fejlmeldingen og jeg skal genstarte for at få
det igen
Eller mange tak for hjælpen, det luner med hjælp dog havde jeg aldrig købt
dette spil hvis jeg havde været klar over alle de problemer det har skabt.

Mit system er:
Soltex 75kav
1500duron
384 ram
40gb HD
Geforce 3 128mb mm ca 52 driver har prøvet med ca 56, men musen hakkede
dvd
cd
xp home nytinstall

skal jeg smide dvd i skrallespanden ????????????????

Fra : iddqd

Dato : 22-04-04 00:33

jan wrote:

> xp home nytinstall
>
> skal jeg smide dvd i skrallespanden ????????????????

Du kan da lige prøve og ændre drevbogstaverne, det kan gøres uden videre
på XP Pro så du kan nok også på XP Home. Prøv og søg på drevbogstav i
hjælpefunktionen, eller kig efter noget a'la Administrative
tools->Computer management

Ellers spørg i Windows gruppen de ved 100 hvad det hedder præcist.

Mvh

Bruno
--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 22-04-04 08:10

> [...]
> ????????????????????????????????+
>
> ps efter forgæves at starte Far Cry forsvinder DVD og kommer kun igen

Det lyder som om det er kopisikringen, der ikke fungerer med dit DVD-drev

Det er ihvertfald før set med andre spil.

Du kan evt. prøve med en No-CD patch fra http://www.gamecopyworld.com,
skal den jo ikke læse fra DVD'en efter spillet er installeret.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Bo Hansen

Dato : 23-04-04 17:05

"jan privat.dk>" <jan.m.hansen@e> wrote in message
> [...]
>
> dvd drevet = e
> cd drevet= d
>
> skal jeg fjerne fysisk cd drevet for at få Far Cry til at starte

Når jeg sætter DVD'en i mit drev, så kører den en autostart, hvor menuen
kommer frem, og jeg vælger play. Så får jeg fejlen "There is no disk in the
drive. Please insert a disk into drive D:. Jeg ved ikke, hvorfor den
insisterer på dette, da mit DVD-drev er F:. nåh, men jeg vælger 'Cancel', og
starter spillet op med mit ikon på desktoppen.

Fra : jan

Dato : 22-04-04 18:13

"Hej på min version er der kun boxen OK
Men tak

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 23-04-04 10:51

"Bo Hansen" <troutmaster@hotmail.com> wrote in message
> [...]
og
> starter spillet op med mit ikon på desktoppen.

Som tidligere nævnt i denne tråd, så prøv at ændre drevbogstaverne i XP..
F.eks så DVD drevet får drev D?
Hvis dit system har et drev D, så skift det først til et andet ledigt
bogstav..så burde det virke

--
Med venlig hilsen / Regards

Michael C. Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-04 21:47

> [...]
>
> Efter formatering af xp og geninstall af Far Cry faar jeg stadig
> fejlmeldingen .....please insert the correct cd-rom, and restart app

Har du prøvet det tip Henrik kom med, med No-Cd Patch?

> HH jan

Lars B