far cry
Fra : jan

Dato : 20-04-04 11:37

hej

Har lige købt far cry

1 stk DVD ok

første fejlmelding at jeg har emulation software Rettelse: slettede clon
cd

anden fejlmelding: please insert the correct cd-rom, select ok and restart
applisation

hvad har jeg gjort forkert ??

--
Hilsen

JAN M JENSEN

svar i gruppe
fejl i email-adress

--
Hilsen

JAN M HANSEN

Fra : chr

Dato : 20-04-04 16:44

"jan" <jan.m.jensen@e-privat.dk> wrote in message
> [...]
> cd
>
> anden fejlmelding: please insert the correct cd-rom, select ok and restart

Du skal afinstallere alle virtuelle drev!!.

Chr.

Fra : jan

Dato : 20-04-04 19:27

Hej igen

Ja jeg forsøgte med virtuelle drev da jeg spillede sims for drevet spinnede
helt vildt op

Men lige nu kan jeg ikke finde mere at afinstallere kan det være noget jeg
har hentet hos MS ??

Fra : chr

Dato : 20-04-04 22:41

> [...]
> helt vildt op
>
> Men lige nu kan jeg ikke finde mere at afinstallere kan det være noget jeg

når du kigger på 'my computer' ser du flere CD-rom / DVD drev end du har
installeret i maskinen?

Chr.

Fra : jan

Dato : 21-04-04 15:12

Jeg opgiver og formatere hele skidet.

Nu har xp også virket upåklagelilg i 4 månder, så nu vil jeg gøre som i de
go gamle win 95
dage........................................................................

Fra : kim

Dato : 20-04-04 19:35

"jan" <jan.m.jensen@e-privat.dk> skrev
> anden fejlmelding: please insert the correct cd-rom, select ok and restart
> applisation
>
> hvad har jeg gjort forkert ??

prøv evt en af disse 3:

http://www.vgpalace.com/gcw/games/pc_far_cry.shtml#FarCryv1.0[ENGLISH]FixedEXE