Everquest
Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-04-04 19:17

Hej

Jeg har været lidt uheldig.

Jeg har købt Everquest af en person over nettet. Jeg gav heldigvis ikke ret
meget. Aftalen var at jeg betalte forud og fik emailet cd-keys, og så ville
han sende spillene med posten. Desværre har jeg ikke modtaget noget, efter
mange gange at have kontaktet ham, hvor han ikke tager telefonen, har jeg
næsten opgivet.

Derfor vil jeg hører om der er en venlig person der evt kunne sælge mig en
backup af sine spil.
Jeg ved godt at det ikke er på den lovlige side, men når jeg har mine
cd-keys, er det vel egentlig det man betaler for, da det ellers ikke kan
spilles.

Spillene jeg har købt er følgende

Everquest New Dawn
Everquest Planes of power
Everquest Lost dungeons of norrath

Så vidt jeg har forstået følger det grundlægende everquest spil med i en af
udvidelserne.

Jeg håber der er en venlig person der kan hjælpe mig.

Mvh Michael

Fra : Gismo

Dato : 19-04-04 21:39

Michael Thomsen wrote:
> Hej
>
> Jeg har været lidt uheldig.

Hvad der sker

*En masse ævl.....*

> Jeg håber der er en venlig person der kan hjælpe mig.

emule, kazaa ...

--
Gismo

Fra : Claus Christiansen

Dato : 19-04-04 22:01

"Michael Thomsen" <michael@FJERNhunters.dk> wrote in

> Hej
>
> Jeg har været lidt uheldig.
Jep :(

> Derfor vil jeg hører om der er en venlig person der evt kunne sælge
> mig en backup af sine spil.
Hvis Sony kører subscriptions som for nogle år siden, så hjælper det
ikke. Den oprindelige køber kan kontakte Sony med oprindelige login +
password (så vidt jeg husker) og få udleveret nuværende password. Så, i
værste fald kan han 'high-jacke' din account. Sony vil næppe hjælpe, da
køb/salg af accounts ikke er lovligt (ifølge deres EULA).

> Jeg ved godt at det ikke er på den lovlige side, men når jeg har mine
> cd-keys, er det vel egentlig det man betaler for, da det ellers ikke
> kan spilles.
Korrekt. Så kryds fingrene og håb på idioten holder nallerne fra din
account.

> Jeg håber der er en venlig person der kan hjælpe mig.
Good luck :)