Lastbilspil
Fra : Iceman2004

Dato : 19-04-04 14:39

Hej!!

nogen der kan anbefale et godt lastbils spil???!

Mvh
IcE!

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 14:53

Hej

Skal det være simulator eller strategi?

Jeg kan anbefale alle spillene i 18 Wheel of Steel serien, især udgaven der
hedder Across America har jeg fået meget tid til at gå med.

Men Hard Truck skulle også være rimelig OK.

Håber det kan hjælpe.

--
Hilsen
Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : icjinu

Dato : 19-04-04 16:06

Iceman2004 wrote:
> Hej!!
>
> nogen der kan anbefale et godt lastbils spil???!
>
> Mvh
> IcE!

Jeg ved at man kan race lidt lastbil i det kommende TOCA Race Driver 2

Fra : Blaster

Dato : 19-04-04 16:01

Hvis det er lastbil race, kommer du ikke uden om Mercedes Benz Truck Racing.
Det er rimelig realistisk og giver en god fornemmelse af du racer rundt i en
lastbil. Som navnet siger er det kun Mercedes lastbiler, men det synes jeg
nu ikke gør noget. Dog vil jeg anbefalde et rat, jeg synes selv det næsten
er umuligt at styre med tastaturet.

Mvh

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 19-04-04 16:16

Rasmus Thorsø Nielsen
rasmus.nielsen@tele2adsl.dk

"Iceman2004" <petersenk2004REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej!!
>
> nogen der kan anbefale et godt lastbils spil???!
>
> Mvh
> IcE!

Nu hvor alle anbefaler vil jeg da også lige fraråde ét: "King of the road"
døøødsens kedeligt og elendigt lavet.

Mvh. Rasmus

Fra : Ole Lüchau

Dato : 19-04-04 17:28

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus90_fake_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rasmus.nielsen@tele2adsl.dk

> Nu hvor alle anbefaler vil jeg da også lige fraråde ét: "King of the road"

mvh Kasper

Fra : Jesper

Dato : 19-04-04 22:23

> Nu hvor alle anbefaler vil jeg da også lige fraråde ét: "King of the road"
> døøødsens kedeligt og elendigt lavet.

Kan kun give dig ret!

/Jesper

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 18-04-04 23:09

"Rasmus Thorsø Nielsen" <rasmus90_fake_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu hvor alle anbefaler vil jeg da også lige fraråde ét: "King of the road"
> døøødsens kedeligt og elendigt lavet.

Så det minder meget om at køre lastbil i virkeligheden :)

Ellers kan jeg lige komme med den kommentar at det er en opdateret
udgave af hard trucks 2. DVS der er ikke lige så mange fejl i som i HT2.

/Kenneth