FarCry demo problem ?
Fra : Jakob M

Dato : 19-04-04 10:36

Jeg har hentet demoen, for lige at prøve det inden jeg belutter om det skal
købes. Problemet er at uanset hvad jeg gør, efter jeg har placeret
sprængladningen på generatoren (i fortet), dør jeg. Selvom jeg sprinter med
det samme, når jeg aldrig udenfor. Selvom jeg er langt foran flammefronten
dør jeg lige før friheden. Bliver jeg stående, dør jeg først efter
flammefronten er passeret. Jeg har endda prøvet at smide alle våbnene, for
at blive lettere, uden held.

Hvad gør jeg forkert ?.

Mvh
Jakob

Fra : Peter T.

Dato : 19-04-04 12:16

Jakob M wrote:

> Jeg har hentet demoen, for lige at prøve det inden jeg belutter om det
> skal købes. Problemet er at uanset hvad jeg gør, efter jeg har
> placeret sprængladningen på generatoren (i fortet), dør jeg.

Du har spillet levelet i demoen til ende og nu kan du roligt sprinte afsted
for at købe spillet.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Jakob M

Dato : 19-04-04 12:43

> Du har spillet levelet i demoen til ende og nu kan du roligt sprinte
> afsted for at købe spillet.

OK, jeg havde overvejet om det var det, men syntes alligevel slutningen var
for tam.

Mvh
Jakob

Fra : Devast8or

Dato : 19-04-04 13:18

Jakob M wrote:

> OK, jeg havde overvejet om det var det, men syntes alligevel
> slutningen var for tam.
>
> Mvh
> Jakob

Der er en eksra bane til demoen der hedder Research (mener jeg). Hent den på
farcry hjemmsiden.

Men nu vi er ved farcry demoen: Jeg tror jeg er nået til samme sted som dig,
men har ikke placeret nogen sprængladning. Der er et rødt felt et sted som
jeg går ud fra er der den skal placeres, men hvor finder jeg den
(sprængladningen)?

Devast8or

Fra : iddqd

Dato : 19-04-04 14:04

Devast8or wrote:

> [...]
> men har ikke placeret nogen sprængladning. Der er et rødt felt et sted som
> jeg går ud fra er der den skal placeres, men hvor finder jeg den

Den er låst inde. Du finder et keycard på gulvet nede foran storskærmene
og så er der et lille lagerrum hvor du sprængladning m.m., rummet er på
din højre hånd når du går ind i rummet med storskærmene.

Jeg har lige købt Far Cry og det kan godt anbefales, selvom jeg dog
synes det er lidt for nemt. Det skal dog siges jeg har spillet mange FPS
af typen hvor man både sniger og skyder, man bliver hærdet når man har
forsøgt at gennemføre DX uden at slå nogen ihjel

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : icjinu

Dato : 19-04-04 16:09

iddqd wrote:

> [...]
> af typen hvor man både sniger og skyder, man bliver hærdet når man har
> forsøgt at gennemføre DX uden at slå nogen ihjel

hehe, dit nick ligger op til du er en seriøs oldschool fps psykopat ;D
men beskedenhed er lækkert nok

Fra : iddqd

Dato : 19-04-04 17:50

icjinu wrote:

> hehe, dit nick ligger op til du er en seriøs oldschool fps psykopat ;D
> men beskedenhed er lækkert nok

Takker.

Hvis du kan greje mit nick så er jeg vist ikke den eneste oldschool
psyko her

Mvh

Bruno aka. Cool.DK aka COOLdotDK (på Xbox Live hvor man ikke kan have .
i sit nick)

Fra : icjinu

Dato : 19-04-04 23:03

iddqd wrote:

> [...]
> psyko her
>
> Mvh
>
> Bruno aka. Cool.DK aka COOLdotDK (på Xbox Live hvor man ikke kan have .

Altsåååå, jeg har spillet lidt cs :D! men det to for meget af min tid...
ellers jeg har gamet siden jeg var 4 :D

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-04-04 16:15

iddqd wrote:

> Takker.
>
> Hvis du kan greje mit nick så er jeg vist ikke den eneste oldschool
> psyko her

LIM
IDKFA
IDSPISPOPD

;)

Jacob

Fra : Devast8or

Dato : 19-04-04 16:24

iddqd wrote:

> [...]
> på
> din højre hånd når du går ind i rummet med storskærmene.

Ok, det vil jeg se om jeg kan finde

> [...]
> af typen hvor man både sniger og skyder, man bliver hærdet når man har
> forsøgt at gennemføre DX uden at slå nogen ihjel

Hehe, du har nok spillet lidt mere FPS end mig så :)

Devast8or

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 20-04-04 03:19

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> wrote in message
> [...]
> af typen hvor man både sniger og skyder, man bliver hærdet når man har
> forsøgt at gennemføre DX uden at slå nogen ihjel
Jeg får min med post imorgen, sammen med 3 andre spil bla battlefield
vietnam, jeg bestilte hos BT i søndags, glæder mig allerede som et lille
barn. Skal gerne have alt, hvad der er af gode FPS spil på marked, har siden
jeg prøvet den første wolfenstein da det udkom været hooked på fps spil, har
kun kortvarigt spillet andre spil så som WC3 og NFS. Men glæder mig til at
prøve Far Cry når i siger det er så godt, har dog spillet demoen lige da den
udkom og så ret godt ud.

Hygge

AngelFire *KUK*

P.S.
Spillede du ikke på Gameland UT serverne (under tiscali) en overgang Bruno?
indtil de lukkede Gameland ned for nogle år siden.

Fra : iddqd

Dato : 20-04-04 11:05

Dorthe Aagaard Nielsen wrote:

> Jeg får min med post imorgen, sammen med 3 andre spil bla battlefield
> vietnam, jeg bestilte hos BT i søndags, glæder mig allerede som et lille
> barn.

Kender fornemmelsen.

> Skal gerne have alt, hvad der er af gode FPS spil på marked, har siden
> jeg prøvet den første wolfenstein da det udkom været hooked på fps spil, har
> kun kortvarigt spillet andre spil så som WC3 og NFS.

Helt så ekstrem er jeg ikke, mentæt på. Har du så også spillet et spil
som Terminator Future Shock? Det var det første FPS med mouse look,
store indendørs/udendørs baner, køretøjer man kunne køre eller flyve og
så en super fed stemning. Det spil var for vildt og det var endda lavet
inden der var noget som hed 3D kort.

> P.S.
> Spillede du ikke på Gameland UT serverne (under tiscali) en overgang Bruno?
> indtil de lukkede Gameland ned for nogle år siden.

Yup, det er mig - det var en god server og DM-Beholden er stadig en
favorit bane. Jeg startede med on-line fps da UT demoen kom ud og blev
hooked fra dag 1, i perioder har jeg spillet så meget at jeg sparede
penge da jeg gik fra ISDN til ADSL!

Jeg spiller stadig lidt UT, men det er sjældent. For tiden så spiller
jeg mest Project Gotham Racing 2 på XBOX når det skal være on-line, de
gange jeg griber UT synes jeg tit at rende ind i nogle som snyder

Mvh

Bruno

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 21-04-04 01:12

> [...]
> store indendørs/udendørs baner, køretøjer man kunne køre eller flyve og
> så en super fed stemning. Det spil var for vildt og det var endda lavet
Tror ikke lige jeg har stødt på det, men en del fps spil har jeg gnasket
igennem tiden.

> [...]
> favorit bane. Jeg startede med on-line fps da UT demoen kom ud og blev
> hooked fra dag 1, i perioder har jeg spillet så meget at jeg sparede
Syntes nok det var dig, men ville lige spørge først, var nemlig selv CS
admin hos gameland i sin tid. Bare synd de ikke ville køre det vidre, selvom
flere af adminsne havde få lavet sponsor aftaler, så det ville have givet
penge i kassen til tiscali, but that's life :(

> Jeg spiller stadig lidt UT, men det er sjældent. For tiden så spiller
> jeg mest Project Gotham Racing 2 på XBOX når det skal være on-line, de
> gange jeg griber UT synes jeg tit at rende ind i nogle som snyder
ja sådan er det desværre ret ofte med online spil :( . Project Gotham Racing
2 er også et fedt spil har prøvet det nogen gang hos nogle venner, hvis jeg
skulle købe consol blev det helt sikkert XBOX.

Nå men i må hygge nu vil jeg kaste mig over far cry hmm ellere skal det være
battlefield vietnam, skidda svært at finde ud af hvilket et man skal begynde
på først :D

AngelFire *KUK*

Fra : iddqd

Dato : 22-04-04 16:23

Dorthe Aagaard Nielsen wrote:

> Tror ikke lige jeg har stødt på det, men en del fps spil har jeg gnasket
> igennem tiden.

Spillet blev lavet af Bethesda, dem med Arena, Morrowind m.fl.

Det blev vist aldrig særlig kendt - sikkert mange der på forhånd har
afskrevet som endnu en dårlig film licens. Faktisk er jeg ikke sikker på
det er blevet udgivet i DK, det eksemplar jeg har spillet har jeg haft
lånt af en af udviklerne.

> [...]
> flere af adminsne havde få lavet sponsor aftaler, så det ville have givet
> penge i kassen til tiscali, but that's life :(

Ja det var tider, og synd det endte som det gjorde. Blev aldrig selv
grebet af CS, måske fordi de par gange jeg prøvede så virkede det lidt
kikset med "realistiske" våben og folk der så hoppede rundt som kaniner.

> ja sådan er det desværre ret ofte med online spil :( . Project Gotham Racing
> 2 er også et fedt spil har prøvet det nogen gang hos nogle venner, hvis jeg
> skulle købe consol blev det helt sikkert XBOX.

Tror faktisk alle tre konsoller er gode på hver sin måde, jeg fik min
box billigt og Live abb. har jeg fået gratis ellers så er jeg ikke
sikker på jeg gad - det koster jo normalt "skat" til Microsoft at spille
på Live!

> Nå men i må hygge nu vil jeg kaste mig over far cry hmm ellere skal det være
> battlefield vietnam, skidda svært at finde ud af hvilket et man skal begynde
> på først :D

Luxus problem

Hygge

Bruno

Fra : René Lønstrup

Dato : 22-04-04 22:25

iddqd wrote:

> Spillet blev lavet af Bethesda, dem med Arena, Morrowind m.fl.
>
> Det blev vist aldrig særlig kendt - sikkert mange der på forhånd har
> afskrevet som endnu en dårlig film licens.

Totalt ufortjent IMO. Det var faktisk et rigtigt godt spil (og så var det
ren morskab at spille "coop" i jeep-banerne = en styrer bilen mens en anden
styrer geværet ;) )

> Faktisk er jeg ikke sikker
> på det er blevet udgivet i DK, det eksemplar jeg har spillet har jeg
> haft lånt af en af udviklerne.

Jo jo, det blev skam udgivet herhjemme - jeg købte det i tidernes morgen til
450 kr svjh. og jeg har det endda stadig liggende, inkl. den enorme papkasse
spillene blev udgivet i dengang

Spillet var desværre lidt for krævende for min daværende 60mhz Pentium med
8mb ram (det tog f.eks. omkring 5 min. at loade hver bane), så jeg nåede
aldrig at gennemføre det..

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet