Game Server
Fra : biggar

Dato : 18-04-04 18:57

Hej..

Jeg overvejer om man skulle leje sig en dedicated game server et eller andet
sted.. Nærmere betegnet en Battlefield Vietnam server.. Jeg forestillede mig
noget i stil med de gængse 32 slots.. kiggede så på ea's eget tilbud... og
hvis det skulle være en public server så kommer det til at koste et stykke
over 1500,- om måneden.... det er jo sygt =) Er der ikke nogle lidt mere
realistiske tilbud derude eller koster det bare så meget?

Selvfølgelig gerne med en god forbindelse og stabile servere osv..

-------
Anders

Fra : jan larsen

Dato : 18-04-04 20:15