Far cry
Fra : jan larsen

Dato : 18-04-04 17:04

Hej.

Har nogle af jer fuldført spillet Far Cry ??

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : danni plougmann

Dato : 18-04-04 17:24

ja. jeg har

/danni

Fra : jan larsen

Dato : 18-04-04 18:55

Okey... hvordan klarar du den bane, jeg kan ikke holde de store mutamter
væk, jeg starter med at nakke nogle af de hoppende mutanter ude til højre og
venstre og det eneste effektive våben mod de kolosser er pumpgunnen.

Fra : Peter T.

Dato : 18-04-04 20:24

jan larsen wrote:

> [...]
> mutamter væk, jeg starter med at nakke nogle af de hoppende mutanter
> ude til højre og venstre og det eneste effektive våben mod de kolosser

Kolosserne skal have ca. et magasin kugler fra pumpgunnen og sørg for at
skyde efter hovedet på dem (på den måde pacificerer du dem også). For
ellers kan du bruge dobbelt så mange kugler, hvilket betyder du skal lade
igen og så har du allerede en raket i hovedet.
Det bedste er at du ikke bevæger dig udenfor porten i starten, men blot
står i hulrummet til højre i portåbningen. For så opdager de hoppende
mutagens dig ikke og med lidt held kan du plaffe de 2-3 første ned med dit
gevær, mens de står stille.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : danni plougmann

Dato : 18-04-04 22:14

ja det var S..... svært det sted døde nok 100 gange, synes det var totalt
umuligt men det lykkedes til sidst.

jeg stod i porten og ventede på at de store mutanter skulle komme
så bruger jeg den maskinkanon med 100 skud i magasinnet.
sæt så mange skud du kan i hovderne på dem

brug dit varmesøgnings briller så er det lidt nemmere at få øje på det hele
især dem der hopper rundt.

/danni