Spilfirmaer
Fra : Svante Vinther

Dato : 18-04-04 12:43

Hejsa.

Jeg er ude at lede efter danske spiludviklere!
Jeg synes det er forholdsvist svært at finde nogen, de få jeg har fundet er:

København:
----------
http://www.titoonic.dk
http://www.ioi.dk/
http://www.mediamobsters.com/

Køge:
-----
http://www.mnemonicstudio.com/

Jeg leder primært efter firmaer der udgiver til PC-platformen, og
specielt er jeg interesseret i om der er nogen at finde i Jylland.
Men alt info ønskes.

Synes at jeg på et tidspunkt kom om ved et firma der var ved at lave et
spil kaldet "The Covenant", men kan ikke finde det igen. Muligvis et
Århus Firma!?

Har Mediamobsters ligget i Århus engang?

Så hvis du ligger inde med en liste, eller ved hvor der er en at finde,
eller simpelthen bare har et par detaljer om ovenstående, så glæder jeg
mig til at høre fra dig :).

M.v.h. Svante

Fra : Jesper

Dato : 18-04-04 13:22

Hej,

Er det udviklere eller distribrutører du leder efter?

Jeg faldt ved en søgning på google over følgende link:
http://www.igda.org/denmark/dkcommunity.htm

Det er en liste over udviklere i Danmark - jeg tvivler på listen er
komplet, men den giver da noget mere end jeg lige p.t kan i hovedet ;)

Mvh
Jesper
Zantiago Games
www.zantiago.com/games

Fra : Svante Vinther

Dato : 18-04-04 13:30

Hejsa.

Det er udviklere, som jeg nu har fået rettet det til i sub. :)
Tusind tak for listen, tror at jeg har set den før, men kunne
overhovedet ikke huske noget om den!

Undrede mig lidt over den side du annoncerer for, det er meget svært at
fange hvad formålet med siden er, når man lige kommer ind på den!
Anmeldelser af ting og sager!? Brugte ikke lang tid på den, men husk at
de første 5-10 sekunder kan gøre hele forskellen!
Hmmm....nok bare mig der er besværlig :).

Tak igen!

M.v.h. Svante

Fra : Jesper

Dato : 18-04-04 13:52

> Undrede mig lidt over den side du annoncerer for, det er meget svært at
> fange hvad formålet med siden er, når man lige kommer ind på den!

Hvis du referere til Zantiago Games, så er det et gamesite - det burde da
være rimelig åbentlyst???

> Anmeldelser af ting og sager!?
Såmen udelukkende spil.....

> Brugte ikke lang tid på den, men husk at
> de første 5-10 sekunder kan gøre hele forskellen!
Hvis folk da bare ville tage sig mere end 5 sekunder, så ville jeg ikke
skulle sidde her og forklare det åbenlyse ;)

> Hmmm....nok bare mig der er besværlig :).
Måske ;)

> Tak igen!
Selv tak

/Jesper