Red Alert 2 Online
Fra : darkside

Dato : 18-04-04 11:47

Hej Alle,

En kammerat og jeg sad lige og fik lyst til at spille RA2 igen over nettet,
men da jeg fik det installeret spillet, og skulle til at oprette en account,
skete der ikke rigtig noget og den kunne ikke få fat på westwood-serveren.

Kan det passe de har lukket serveren ned så man ikke længere kan spille
online?

Ja selvfølgelig er spillene originale.

Hvis de har været så lede, er der så nogen der kender til en patch, så en af
os kan hoste et spil?

Med bekymrede hilsener

Tommy

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-04-04 12:52

"darkside" <me@thedarkside.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan det passe de har lukket serveren ned så man ikke længere kan spille

Tja det ser ud til at serveren er nede, jeg kan heller ikke komme ind og
spille.
www.westwood.com står der at registreringssiden er opppe igen, men heller
ikke den kan jeg komme ind på.

Mvh
Benjamin

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-04-04 13:06

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse

Alternativt kan du/I hente GameSpy Arcade og bruge den som server.
Den findes lige her:
www.gamespyarcade.com

Mvh
Benjamin