Backgammon på Internettet ?
Fra : kim

Dato : 18-04-04 07:39

I går var jeg lige inde om opdatere med de
4-5 stk. kritiske updates der lå på
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

og nu virker min " Backgammon på Internettet " ikke !

Andre her med samme problem og hvordan
kan man få det løst så man kan spille online igen ?

Mvh Kim

Fra : Casper Bang

Dato : 18-04-04 09:04

> Andre her med samme problem og hvordan
> kan man få det løst så man kan spille online igen ?

På spil.tv2.dk kan du spille backgammon online hvis alt andet glipper.

Fra : Jesper

Dato : 18-04-04 10:45

Har samme problem - det gælder ikke kun for Backgammon - det gælder vist for
alle "... på internettet" som medfølger windows. Min står blot og søger
efter andre spillere.... mon ikke der snart kommer en løsning på det?

/Jesper

Fra : kim

Dato : 19-04-04 19:21

"Jesper" <Jesper@mexz.dk> skrev
> [...]
> alle "... på internettet" som medfølger windows. Min står blot og søger
> efter andre spillere.... mon ikke der snart kommer en løsning på det?

Og nu virker min sq igen...Uden at jeg har gjort en skid.
Underligt...

Mvh Kim

Fra : Jesper

Dato : 19-04-04 22:21

Min virker også igen :)

Fra : icjinu

Dato : 21-04-04 07:39

kim wrote:
> [...]
>
> og nu virker min " Backgammon på Internettet " ikke !
>
> Andre her med samme problem og hvordan
> kan man få det løst så man kan spille online igen ?

Prøv med gamesgrid -> www.gamesgrid.com

Det er der alle de gode spillere spiller online.

MHT til en AI backgammon spiller så søg efter "GNU Backgammon"

mvh icjinu