Outlook express
Fra : Aage

Dato : 16-04-04 10:27

Outlook express fjerner adgangen til usikre filer. Hvorfor gør den pludselig
det og hvordan får jeg adgang til dem. Det er sket 3 gange nu fra to
forskellige hvor der aldrig plejer at være problemer. Jeg har for nylig
installeret TDC's sikkerhedspakke med firewall. Kan hunden ligge begravet
her?
Aage

Fra : Henrik Sahl

Dato : 16-04-04 10:37

"Aage" <aage@post11.tele.dk> wrote in message
> [...]
> forskellige hvor der aldrig plejer at være problemer. Jeg har for nylig
> installeret TDC's sikkerhedspakke med firewall. Kan hunden ligge begravet

Forkert NG, men prøv Tools -> Options -> Security og fjern hakket i "Do not
allow attachments....."

Mvh
Henrik

Fra : Gismo

Dato : 16-04-04 12:52

Aage wrote:
> [...]
> nu fra to forskellige hvor der aldrig plejer at være problemer. Jeg
> har for nylig installeret TDC's sikkerhedspakke med firewall. Kan

Er meget nemt. Du skal bruge 2 skum bananer og en ½ cola uden brus

--
Gismo

Fra : /Ole

Dato : 16-04-04 13:05

> Er meget nemt. Du skal bruge 2 skum bananer og en ½ cola uden brus
>
> --
> Gismo

Dette er altså en gruppe for spil til PC, så Gismo, hvordan kan du få dig
til at skrive Cola UDEN brus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fængselet og kirkegårdene er fulde af fantaster som dig.

/Ole

PS:

PPS: Skumbananer smager godt

Fra : Gismo

Dato : 16-04-04 17:00

/Ole wrote:

> Dette er altså en gruppe for spil til PC, så Gismo, hvordan kan du få
> dig til at skrive Cola UDEN brus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var et spørgsmål vedr noget m$, derfor cola uden brus eller pepsi ;)

> PS:

hehe

> PPS: Skumbananer smager godt

Kan kun give dig ret ;)

--
Gismo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-04-04 14:53

"Gismo" <stiv_fisk_nisse@hotmail.com(fjern_fisk)> skrev i en meddelelse

> Er meget nemt. Du skal bruge 2 skum bananer og en ½ cola uden brus

Jeg har nu hørt at man også skal gennemføre FarCry inden man får adgang til
sådanne funktioner..
Ang. begravede hunde så må der vist hellere tages kontakt til Stephen King,
han har lidt forstand på dyrekirkegårde

/Benjamin

Fra : arc@na

Dato : 16-04-04 15:02

"Gismo" <stiv_fisk_nisse@hotmail.com(fjern_fisk)> wrote in

> Er meget nemt. Du skal bruge 2 skum bananer og en ½ cola uden brus

- og et stykke sejlgarn, en svensker, en wienerstige, en gammel avis og
et stykke gammel-ost, ikke? ))

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare

Fra : Martin Thunø

Dato : 16-04-04 17:17

> [...]
> forskellige hvor der aldrig plejer at være problemer. Jeg har for nylig
> installeret TDC's sikkerhedspakke med firewall. Kan hunden ligge begravet

Hvad har det her med spil at gøre??

Fra : Gismo

Dato : 16-04-04 19:23

Martin Thunø wrote:

> Hvad har det her med spil at gøre??

2 skumbananer og en cola uden brus !

--
Gismo

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 08:19

"Aage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Outlook express fjerner adgangen til usikre filer.

Du er lige nød til at fortælle hvilken level i Outlook Express du er kommet
til... ellers kan vi ikke hjælpe :)

> Aage

Lars B

Fra : Jesper

Dato : 17-04-04 11:38

*G*

Fra : arc@na

Dato : 19-04-04 11:57

"Aage" <aage@post11.tele.dk> wrote in

> nu fra to forskellige hvor der aldrig plejer at være problemer. Jeg
> har for nylig installeret TDC's sikkerhedspakke med firewall. Kan
> hunden ligge begravet her?

TDC's sikkerhedspakke har en meget lav THAC0...