Farcry - spoiler
Fra : IG [7100]

Dato : 15-04-04 23:24

Hej Gamerz.

Jeg er i gang me dette dejlige spil. Mere præcis banen "boat". Han svinet i
helikoteren er ved at drive mig til vanvid! Det er ikke det at han skyder,
for det kan man fint undgå. Ramme ham med Raketstyret kan jeg også, en gang
i mellem. Men skibet synker før jeg kan nå at nakke ham!

Noget gode råd?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-04-04 23:38

> [...]
gang
> i mellem. Men skibet synker før jeg kan nå at nakke ham!

du skal skyde løs på ham med rocket launcheren indtil han flyver væk -
derefter kommer der en båd efter dig - hvis du følger helikopteren med
blikket vil du se den eksploderer et stykker væk og eksploderer og ryger i
vandet - mere vil jeg ikke sige
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-04-04 23:44

vil du se den eksploderer et stykker væk og eksploderer og ryger i
> vandet - mere vil jeg ikke sige

well den eksploderer kun en gang - hehe

Fra : Hagman

Dato : 16-04-04 16:05

Jeg gjorde det, at jeg hoppede i vandet, og svømmede over til den nærmeste
ø, og gemte mig bag et træ.
....det var meget nemmere :)

Hagman.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-04-04 16:23

> Jeg gjorde det, at jeg hoppede i vandet, og svømmede over til den nærmeste
> ø, og gemte mig bag et træ.
> ...det var meget nemmere :)

med den rocket launcher i hånden løb jeg op på broen (der hvor skibet
styres) og der kunne jeg løbe fra dør til dør og skyde 'kopteren ned -
faktisk ikke så svært da man er i ly derinde - derefter kunne jeg bare vente
på at skibet gik helt under og jeg begyndte at svømme

Fra : Peter Pan

Dato : 16-04-04 00:01

"IG [7100]" <nix@pille.du> skrev i en meddelelse
> [...]
gang
> i mellem. Men skibet synker før jeg kan nå at nakke ham!

Du har sikkert andre våben med granat kaster indbygget....De er meget mere
effektive. Den riffel der bruger samme ammo som Colten, og har "Sniper-Zoom"
var den jeg brugte med stor succes.

Alternativt kan du tage gummibåden tilbage til land, lige efter du placere
sprængstoffet, og skyde den fra land af. Sejlede du ikke derud (hvis du
f.eks tog glideren eller svømmede) dur den plan ikke, da du ikke kan nå at
svømme i land og finde dækning inden helikopteren nakker dig.

Mvh
Anders

Fra : IG [7100]

Dato : 16-04-04 01:29

> Du har sikkert andre våben med granat kaster indbygget....De er meget mere
> effektive. Den riffel der bruger samme ammo som Colten, og har
"Sniper-Zoom"
> var den jeg brugte med stor succes.

Det var så noget mere effektiv. Raketten er simpelt hen for langsom, så
helikoteren når at flytte sig.

> [...]
> f.eks tog glideren eller svømmede) dur den plan ikke, da du ikke kan nå at
> svømme i land og finde dækning inden helikopteren nakker dig.

Var et godt råd hvis det ikke lige var fordi at min båd af ukendte årsager
sprænger i luften lige så snart jeg tager sprængstoffet på skibet.

Fra : Peter T.

Dato : 16-04-04 07:24

IG [7100] wrote:

> Var et godt råd hvis det ikke lige var fordi at min båd af ukendte
> årsager sprænger i luften lige så snart jeg tager sprængstoffet på
> skibet.

Plant bomben. Løb hen til rælingen og hop i baljen. Svøm op til
overfladen, da du svømmer hurtigst der, og svøm ind til kysten. Med en
smule held vil du højst miste halvdelen af din armor. Gem dig i en busk og
beskyd helikopteren derfra med en maskinpistol efter eget valg (brug ikke
raketstyret, da det afslører din position), mens helikopteren svæver over
skibet.
Du kan ikke myrde Crowe, da du støder på ham senere i spillet, så du skal
kun skyde efter den forreste del af helikopteren, da det er der den tager
skade.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]