Problemer med animationer i Desparados
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-04-04 18:22

Hej.
For det første: Jeg er ikke sikker på at det er her jeg skal poste
dette indlæg, men jeg tænkte at der nok var nogen her der havde
forstand på det.
For det andet: Jeg har nogle problemer med spillet Desperados - Wanted
Dead or Alive. Animationerne bliver ikke vist korrekt. Der er grønne
firkanter overalt omkring billederne/animationerne. Her kan I se et
screenshot: http://www.hum.aau.dk/~jeni02/desperados/screenshot.jpg
Jeg kan ikke forstå hvorfor det sker for computeren skulle udemærket
kunne trække spillet. Her er nogle specifikationer:
OS: Windows XP Home
CPU: Intel Pentium 4 2,6 GHz
RAM: 512 MB
NVIDIA GeForce4 488 Go grafikkort med 64 MB RAM
Jeg har også den nyeste DirectX installeret, så det skulle heller ikke
være problemet, eller hvad?
Jeg har også prøvet at opdatere grafikkortets drivere. Virker heller ikke.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Zilla.

Fra : Fax_Modem

Dato : 16-04-04 09:04

Hejsa

Der findes en patch til spillet som du kan hente her:
http://www.gamespot.com/misc/download/dl.html?id=2810799

ved ikke helt om det hjælper men det er da værd at prøve.

Spiller du på en bærbar? Undrer mig blot lidt over navnet på grafikkortet :)

mvh.
Fax_Modem

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-04-04 10:20

"Fax_Modem" skrev
> Der findes en patch til spillet som du kan hente her:
> http://www.gamespot.com/misc/download/dl.html?id=2810799
> ved ikke helt om det hjælper men det er da værd at prøve.

Jeg har hentet den opdatering. Det hjælper ikke.

> Spiller du på en bærbar? Undrer mig blot lidt over navnet på grafikkortet
:)

Jep jeg spiller på en bærbar. Det er pt den eneste computer jeg har.

Zilla