Grafikopsætning af BF1942?
Fra : Jan Dahl

Dato : 15-04-04 15:07

Hej NG
Jeg har købt BF deluxe og det kørte fint ca14dage. Så skiftede jeg mit gf2
1oomx, med et radeon9000pro og flimrer biledet i menuen og billedet er
ligsom rundt uden at passe til skærmen. Selve spillet kører fint, men jeg
kan se jeg kan sætte en masse hz (herts) ud for opløsningerne. Jeg har sat
60hz inde i spillet som ude i win xp under det nye ati kontrolpanel. Men det
burde vel ikke flimre sådan? håber nogle kan hjælpe.

Mvh Jan

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-04-04 22:05

Jan Dahl (jandal@hotmail-remove-.com) skrev følgende:
> [...]
> opløsningerne. Jeg har sat 60hz inde i spillet som ude i win xp under
> det nye ati kontrolpanel. Men det burde vel ikke flimre sådan? håber

Hvilken skærm? Hvis det er en CRT skal du over 85 Hz, før det bliver til at
holde ud. Det med at billedet ikke passer kan du tilpasse i skærmens menu.

- Martin

Fra : Jan Dahl

Dato : 17-04-04 10:52

Jeg kunne godt tilpasse skærmen og få den til at huske instillingerne som
man kender det (troede det var noget andet), men jeg kan stadig se linjerne
i billedet. Nogle af ikonerne feks 'add-favorites' forsvinder også til
tider, men virker stadig. Men selve spillet virker så det er ok.

Mvh Jan

Fra : Mig

Dato : 16-04-04 12:35

"Jan Dahl" <jandal@hotmail-remove-.com> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> burde vel ikke flimre sådan? håber nogle kan hjælpe.

Er du sikker på at du har fået Nvidia driverne fjernet helt???
Der kunne godt komme lidt konflikt når du skifter fra Nvidia til Radeon.

Fra : Jan Dahl

Dato : 16-04-04 14:41

Jeg har afinstalleret nvidia driverne da jeg formaterede hdd'en da jeg
skiftede kort og samtidig gik fra 98 til xp.
Det er en crt skærm 17" 'proviev' fra '99 (har ikke nogen videre betegnlse),
men jeg tror ikke den kan klare 85hz, men jeg vil se om der skulle være en
proviev-side et sted hvor jeg kan se det. Jeg kan jo bare give den de 85hz
men så kan den vel også gå i stykker eller hvad? Jeg prøver at ændre
skærmens opsætning i bf-menuen, så må jeg se om den 'husker' opsætningen.
Det er bare underligt, men måske det er winxp da det ikke var på98. Der
hakkede bla. pilen tilgengæld når man kørte rundt med den. Mange tak for
svarene.

Mvh Jan