Online rollespil
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 12-04-04 19:58

Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at begynde at spille et online rollespil.

Men hvilket ?
Jeg kender til Everquest, men har ikke lyst til at betale hver mdr for at
spille, da jeg aldrig er hjemme en hel måned af gangen (rejser meget).

Hvad findes der ellers ?

Gerne spil, hvor man opbygger sin karakter og render rundt i verdner og
lign.

Fra : Gismo

Dato : 12-04-04 21:02

Fidolinux.dk wrote:
> [...]
> meget).
>
> Hvad findes der ellers ?
>
> Gerne spil, hvor man opbygger sin karakter og render rundt i verdner

Never winter night?

--
Gismo

Fra : Henriette Hansen

Dato : 12-04-04 21:01

Hvad med Sacred?
Det kan spilles gratis online.Det koster ca 300 hvis man køber det via
nettet.

mvh
TheVampireAngel

Fra : danni plougmann

Dato : 12-04-04 22:06

et udemærket ældre hack'n'slash / rollespil, Diablo 2 lod
spiller det selv endnu .

Fra : Devast8or

Dato : 12-04-04 22:25

Fidolinux.dk wrote:
> [...]
> meget).
>
> Hvad findes der ellers ?
>
> Gerne spil, hvor man opbygger sin karakter og render rundt i verdner

Neverwinter Nights. Det kan fås til en overkommelig pris, og der er en PW
(Persistant World) servere oppe. Du kan også bare spille kampagner sammen
med en lille gruppe. Du kan finde folk at spille med på
www.neverwinterconnections.com. nwvault.ign.com er også en god side.

Devast8or

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 12-04-04 22:24

Burde måske have skrevet, at det gerne skulle være MMORPG spil

Har fundet lineage II og planeshift, som jeg syntes ser tiltalende ud.
Dog tiltrækker planeshift mig mest, da det kan køre på win og *nix systemer

Fra : Propellen

Dato : 13-04-04 01:05

On Mon, 12 Apr 2004 23:24:18 +0200, "Fidolinux.dk"
<fidolinux@FJERNfidolinux.dk> wrote:

>Burde måske have skrevet, at det gerne skulle være MMORPG spil
>
>Har fundet lineage II og planeshift, som jeg syntes ser tiltalende ud.

Lineage II er stadig i beta. Grafik er cool. (Spiller selv beta) Men
det bliver osse X$/mdr. DAoC(rap) koster. SWG koster. Tror de fleste
MMORPG koster noget for at spille.
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Jim

Dato : 12-04-04 23:08

Prøv "Knight Online" Det er gratis både at downloade og spille... Spiller
det selv...Du kan hente det her hvis du har lyst til at prøve:
http://www.knight-online.com.my/

Fra : Michael Thomsen

Dato : 13-04-04 16:43

Jeg sidder også og spiller Lineage 2.. Indtil videre stikker det DAoC helt
vildt.. glæder mig til at komme lidt frem i spillet.
Du kan jo bare sign-up til beta og prøve det, hvis det så ikke er noget, så
lad vær med at køb det når det udkommer.

Mvh Michael

Fra : Peter Larsen

Dato : 13-04-04 20:49

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad findes der ellers ?
>
> Gerne spil, hvor man opbygger sin karakter og render rundt i verdner og

Vil bare lige nævne, at nok ik skal regne med at finde nogen MMORPG spil
hvor
du kan få en tilfredsstillende oplevelse uden at dedikere en stor del tid på
det.

Og du kan nok heller ikke komme uden om at skulle betale abonnement for at
spille
det, men er altså også overkommeligt når man tænker på at de altid er i
udvikling.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 14-04-04 06:57

Søg efter Fairyland på www.google.com Det er et gratis Online RPG spil!