Far Cry mission briefing ?
Fra : kim

Dato : 12-04-04 14:28

Hver gang der kommer en ny "mission objectives" bliver
der med en mandestemme sagt hvad denne nye objective
så er, men findes der en måde så man også kan læse hvad
det er han siger ?

I andre spil kan man sætte et flueben et sted under
Sound Options ell. lign, så man kan læse teksten på det
der bliver sagt..

Mvh Kim

Fra : Jackie

Dato : 12-04-04 15:47

"kim" <Fuck@OFF.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er han siger ?
>
> I andre spil kan man sætte et flueben et sted under
> Sound Options ell. lign, så man kan læse teksten på det

Har ikke en måde hvorpå du kan se hans tale på tekst, men du kan se mission
objectives ved at trykke på TAB tasten (Default knap).

Hygge
Jackie

Fra : kim

Dato : 13-04-04 20:20

"Jackie" <jackieloa@hotmail.com> skrev
> Har ikke en måde hvorpå du kan se hans tale på tekst, men du kan se
mission
> objectives ved at trykke på TAB tasten (Default knap).

Yea det ved jeg skam godt.
Men jeg kunne også godt tænke mig at forstår alt
hvad der bliver sagt..
Ligesom i Vietcong, der kunne man heller ikke, men
i Vietcong - Fist Alpha der kan man godt, hvad gør
spillet lidt mere interessant, når man 100% forstår
samt kan høre hvad der bliver sagt...skod...
Jeg håber der kommer en patch der retter denne "mangel".

Mvh Kim