RA2 of Tiberian Sun
Fra : Peter Holm

Dato : 12-04-04 12:01

Hejsa

Jeg er lidt forvirret...
Er Tiberian Sun det samme som Red Alert 2, eller er der er version der bare
hedder RA2 ?

Mvh

Peter

Fra : Vega

Dato : 12-04-04 12:08

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg er lidt forvirret...
> Er Tiberian Sun det samme som Red Alert 2, eller er der er version der
bare
> hedder RA2 ?

Det er to forskellige spil.

Red Alert 2 er et spil for sig hvor der er en udvidelse til som hedder:
Yuris Revenge.

Tiberian Sun er ældre end Red alert 2.

Mvh. Vega.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-04-04 13:41

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tiberian Sun er ældre end Red alert 2.

Men til gengæld også meget sjovere, især med Firestorm udvidelsen til

Mvh
Benjamin

Fra : Peter Holm

Dato : 13-04-04 20:53

Vega wrote:
> [...]
>
> Det er to forskellige spil.
>
> Red Alert 2 er et spil for sig hvor der er en udvidelse til som

thx
Peter

Fra : Brian Lund

Dato : 12-04-04 12:11

> Hejsa
>
> Jeg er lidt forvirret...
> Er Tiberian Sun det samme som Red Alert 2, eller er der er version der
bare
> hedder RA2 ?

Det er to forskellige spil, jeg tror dog de er lavet på samme "motor" for de
ligner hinanden en del :)

Tiberian Sun kom iøvrigt først, og var vidst ude i 99 svjh.

Brian