Iron Cross
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 11-04-04 23:23

Hej
Jeg ved ikke om dette er det rette gruppe(?), men er der nogen som ved hvor
man kan downloade det gamle spil(til pc) "Iron Cross"?

Mvh
Hans

Fra : Zalza

Dato : 12-04-04 00:50

Kender ikke spillet - men har du prøvet google.com ?

http://kortlink.dk/3pd

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 13-04-04 07:13

"Zalza" <nospam@nospam.no> skrev:
> Kender ikke spillet - men har du prøvet google.com ?
>
> http://kortlink.dk/3pd
>
> --
> /Zazla
> www.Yoo.dk

Jeg har forsøgt på at søge på google og andre søge maskiner. Jeg fandt også
et sted, hvor de påstår at man kan downloade spillet, men der kommer en
fejlmeddelelse(noget om at filen ikke kan findes). En del af de andre links
som man finder med google henviser til sider hvor man kan købe spillet eller
til sider som bare omtaler spillet.

Mvh
Hans

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 13-04-04 10:09

Jeg har spillet et eller andet sted.
Flemming Jacobsen

Fra : Kasper Aae

Dato : 13-04-04 21:11

On Mon, 12 Apr 2004 00:23:26 +0200, "Hans J. Jensen"

Her:

http://www.the-underdogs.org/game.php?name=Iron+Cross

--
Kasper Aae