Jeg søger et godt tennisspil
Fra : Koeffe

Dato : 10-04-04 11:30

Jeg er ude efter et godt tennisspil til PC. Mine krav er:

- God grafik
- Andet end bare kampe, fx turnerings avancement osv.

Jeg har set en anmeldelse af "Top Spin" til Xbox. Det så godt ud, så noget
lignende ville jeg være glad for.

--
Koeffe

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 10-04-04 13:59

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er ude efter et godt tennisspil til PC. Mine krav er:
>
> - God grafik
> - Andet end bare kampe, fx turnerings avancement osv.

Har hørt mange sige at "Tennis Master Series 2003" skulle være ret godt, men
har dog ikke selv haft mulighed for at teste spillet endnu.

Så også anmeldelsen af "Top Spin" til Xbox - synd det spil ikke findes til
PC *snøft*

--
Ulrik Chr.

Mail: nettet@uacxx.dk Homepage: www.uac.dk
Fjern xx efter uac ved svar via mail.

Fra : Koeffe

Dato : 10-04-04 22:00

"Ulrik Chr." <nettet@uacxx.dk> skrev i en meddelelse

> Har hørt mange sige at "Tennis Master Series 2003" skulle være ret godt,
men
> har dog ikke selv haft mulighed for at teste spillet endnu.

Hmm. Anmeldelsen på
http://www.gamespot.com/pc/sports/tennismastersseries2003/review.html siger
at det er rimeligt men ikke super godt. Men det lader vist til det er det
bedste på markedet.

Det er da utroligt at der ikke er nogen super tennis titler, ligesom der er
inde for de fleste andre sportsgrene. Fodbold, NBA, NFL, NHL, rally mm.
Tennis er trods alt en ret stor sport.

> Så også anmeldelsen af "Top Spin" til Xbox - synd det spil ikke findes til
> PC *snøft*

Jeg har en Xbox, men synes sq Xbox spillene er for dyre, så det kan være jeg
køber det en dag det bliver billigere, eller en dag jeg ser det på
brugtmarkedet eller noget.

--
Koeffe