Battlefield vietnam hakker
Fra : keldorff

Dato : 08-04-04 23:11

Hvad fanden sker der? Har "de" sendt et ufærdigt spil på gaden? Battlefield
Vietnam hakker ved online spil, selv ved meget lavt ping (40-70).

Det er da ringe at et multiplayer spil ikke er optimeret til multiplayer
spil. Jeg er negativ af h..... til.

Nogen der ved om der kommer et patch snart?
Har I samme problemer?
Kender I en super server uden problemer, jeg spiller på boomtown - uden stor
succes.

RK

Fra : chr

Dato : 08-04-04 23:39

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> Har I samme problemer?
> Kender I en super server uden problemer, jeg spiller på boomtown - uden

boomtown lagger for vildt...find en svensk eller norsk server...og du skal
have mere end 512 MB ram..

Chr.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-04-04 14:32

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> wrote in message

> [...]
> stor

> boomtown lagger for vildt...find en svensk eller norsk server...og du skal

Og RAM'en stiger iøjeblikket for vildt. Hvad med grafikkort, kan jeg mon
køre bfvietnam med et rad9000 med 64mb ram? Bf1942 kører fint men jeg læste
engang at nyere spil feks. call og duty helst skulle have 128mb grafikram.
Og god påske.

Mvh Søren

Fra : Erik

Dato : 09-04-04 07:15

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad fanden sker der? Har "de" sendt et ufærdigt spil på gaden?

Ja.
Endnu en gang bruger et spilfirma deres betalende kunder som betatestere.
Det var nøjagtigt det samme med BF1942 da den kom ud -
der skulle 3-4 patches til før spillet kørte acceptabelt.

--
Erik