NFS5 og Win 2000
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-04-04 18:17

Greetings!

Det lod sig fint installere, men jeg kan ikke komme rigtigt ind i
spillet. Jeg kommer igennem intro-video'en, men spillet går i stå ved

Mht. NFS4 - det spiller bare

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kasper Aae

Dato : 07-04-04 19:31

http://www.ntcompatible.com/cdetail5767.html

--
Kasper Aae

Fra : Jasper Norman

Dato : 07-04-04 22:51

Hej.

Det eneste du skal gøre er at slette en bestemt .dll fil.

Hvis du ikke allerede har fundet ud af det, er du velkommen til at skrive
igen. Filnavnet står på min CD, men jeg gider ikke at finde den frem, hvis
du allerede har løst problemet

Mvh

Jasper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-04-04 11:25

In article <76i870tac8orbb38r4d5gsm23a8e0b135u@4ax.com>,
nospam@thanks.com says...

> http://www.ntcompatible.com/cdetail5767.html

Jeg fandt også siden, men der står kun noget om de setup's det virker
under...

Fra : Kasper Aae

Dato : 08-04-04 12:39

On Thu, 8 Apr 2004 12:25:14 +0200, Jesper G. Poulsen

>Jeg fandt også siden, men der står kun noget om de setup's det virker
>under...

Som Jasper siger, er det vist gimme.dll filen der er vigtig. Prøv at
rename den til noget andet.

--
Kasper Aae

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-04-04 13:03

In article <mdea701pavjp267qc3i6n66uj3vim03d86@4ax.com>,
nospam@thanks.com says...

> Som Jasper siger, er det vist gimme.dll filen der er vigtig. Prøv at
> rename den til noget andet.

Det gav ingen forskel...

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-04 16:31

> Det gav ingen forskel...

Jeg har en patch, der gjorde tricket her. For hvis du sletter gimme.dll, så
kan du ikke køre interne netværksspil.

Smid en mail, så sender jeg den til dig

diverse(at)rysz(dot)net

Mvh
Jan Rysz

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-04 20:37

Hej Jesper

Hvis jeg skal sende patchen, skal jeg lige have en "valid" email adresse !

Mvh
Jan Rysz

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 00:14

In article <4075a9e6$0$259$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan"
<nyheder(at)rysz(dot)net> says...

> Hvis jeg skal sende patchen, skal jeg lige have en "valid" email adresse !

Har du ikke fået en mail?

Ellers er det bare at fjerne det invalide...

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 09:34

> Har du ikke fået en mail?

Jo

> Ellers er det bare at fjerne det invalide...

Hmm...nu skriger det jo ikke lige til himlen, hvad det er der skal fjernes i
din mail adresse, men jeg prøver lidt forskelligt !

Så må vi se om der dukker noget op i den anden, på et tidspunkt ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 10:55

In article <40765ff6$0$205$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan"
<nyheder(at)rysz(dot)net> says...

> Hmm...nu skriger det jo ikke lige til himlen, hvad det er der skal fjernes i

Det invalide, ikke?

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 11:37

> Det invalide, ikke?

Ja, og så ender jeg med en adresse der hedder
ms2mogens(at)ingensteder(dot)dk ?

Den kan jeg ikke sende til ? Skal der fjernes mere ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 12:08

In article <40767cbb$0$296$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan"
<nyheder(at)rysz(dot)net> says...

> Den kan jeg ikke sende til ? Skal der fjernes mere ?

Hvorfor kan du ikke sende til den?
Har du checket om domænet eksisterer?

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 14:08

> Har du checket om domænet eksisterer?

Glem det hele igen. Jeg prøvede bare at være hjælpsom. Men det bliver man
åbenbart til til grin af !

Fortsat god påske !

Mvh
Jan Rysz

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 15:16

In article <4076a044$0$296$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan"
<nyheder(at)rysz(dot)net> says...

> Glem det hele igen. Jeg prøvede bare at være hjælpsom. Men det bliver man
> åbenbart til til grin af !

Jeg har sendt dig en mail. Den har du ikke fået?
Alle andre kan finde ud af ... Hvor er det kæden hopper af?

> Fortsat god påske !

I lige måde...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-04-04 18:50

In article <4075703c$0$222$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan"
<nyheder(at)rysz(dot)net> says...

> Smid en mail, så sender jeg den til dig
>
> diverse(at)rysz(dot)net

Det hjælper jo ét fedt når du ikke gør mere i det. Det er længe siden
jeg har mailet dig på ovenstående adresse... Meget længe siden.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 20:55

> Det hjælper jo ét fedt når du ikke gør mere i det. Det er længe siden
> jeg har mailet dig på ovenstående adresse... Meget længe siden.

Og det er længe siden jeg har forespurgt på en valid email-adresse !

Den du har givet virker ikke, uanset hvad man laver om på !

Men hvis du vil holde den adresse så tæt til kroppen, kan patchen findes på
google !

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-04 07:34

In article <4076ffb0$0$277$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan"
<nyheder(at)rysz(dot)net> says...

> Men hvis du vil holde den adresse så tæt til kroppen, kan patchen findes på
> google !

Du har fanget den rigtige adresse - det er derfor jeg ikke forstår at
du ikke har skrevet en mail.

Den er her.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 21:02

> Det hjælper jo ét fedt når du ikke gør mere i det. Det er længe siden
> jeg har mailet dig på ovenstående adresse... Meget længe siden.

Jeg har åbenbart et problem med OE, når det kommer til domæner der hedder
noget med "ingensteder", "virkerikke" "osv.

Patchen er lagt op i dk.binaer, under NFS-PU

Mvh
Jan Rysz

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-04 07:32

In article <40770187$0$292$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan"
<nyheder(at)rysz(dot)net> says...

> Jeg har åbenbart et problem med OE, når det kommer til domæner der hedder
> noget med "ingensteder", "virkerikke" "osv.

Det burde du få rettet, for både ingensteder.dk og ingenvenner.dk har
eksisteret i _mange_ år.

> Patchen er lagt op i dk.binaer, under NFS-PU

Okay, tak

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-04-04 07:44

In article <40770187$0$292$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Jan"
<nyheder(at)rysz(dot)net> says...

> Patchen er lagt op i dk.binaer, under NFS-PU

Den løste heller ikke problemet - men tak for ulejligheden...