Myst-serien fortsætter :-))
Fra : Morten Bowman

Dato : 07-04-04 16:48

http://www.mystrevelation.com/teaser/uk/

Stadig den mest geniale spil-serie

--
Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Marianne

Dato : 10-04-04 19:32

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message >
http://www.mystrevelation.com/teaser/uk/

> Stadig den mest geniale spil-serie

Næææhhhh - og jeg er stadig kun kommet til nr. 1. Hedder de simpelthen Myst
1, 2, 3 og nu 4?

Er historien den samme i alle spillene?
Var det ikke et firma, der hed brøderbund, der lavede det første.

mvh
marianne

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-04-04 22:40

On Sat, 10 Apr 2004 20:31:44 +0200, "Marianne" <ng@lundbak.dk> wrote:

> [...]
>1, 2, 3 og nu 4?
>
>Er historien den samme i alle spillene?
>Var det ikke et firma, der hed brøderbund, der lavede det første.

1 = Myst
2 = Riven
3 = Excile
4 = Uru
5 = Revelation

Jo det var Broderbund og Cyan. Nu er det UbiSoft og Cyan. Men det er stadig
Mille-brødene der arbejder på historien.
UbiSoft har faktisk forpligtiget sig til at uvikle Myst indtil 2008.

Historien er ikke den samme, men de ligger fint i forlængelse af hinanden.
Det er stadig brødrene, deres far og Kathrine der er hovedrollerne. Og så
ser det jo ud til at den blå og røde bog vender tilbage ))

Fra : Marianne

Dato : 11-04-04 20:43

> 1 = Myst
> 2 = Riven
> 3 = Excile
> 4 = Uru
> 5 = Revelation

Tak - så ved jeg, hvad jeg skal bruge sparepengene på

mvh
marianne