pc hakker.
Fra : chrsof

Dato : 07-04-04 14:25

Hej.

Jeg har et problem når jeg skal spille Colin Mcrae rally 3.
Min pc hakker lige engang cirka hver 5 sek.

Er min pc bare en "olding" ?

amd 1400 mhz
512 sdram
128 mb geforce 4

Jeg har lagt en nyere version ind af nvidia driver+ directx 9.0b

Nogle der ved hvad det kan skyldes.

Mvh
Allan

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-04-04 14:30

chrsof wrote:
> [...]
> 512 sdram
> 128 mb geforce 4
>

> Jeg har lagt en nyere version ind af nvidia driver+ directx 9.0b

Det kan f.eks. være antivirus software og/eller msn messenger. Prøv at
gå offline og sluk din antivirus når du spiller.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !