painkiller demo
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-04-04 16:17

gider nogen sende mig deres uninstall.log - den mangler åbenbart hos mig for
jeg kan ikke afinstallere den og jeg får meddelsen at den mangler...

sniper_nolight@hotmail.com

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-04-04 16:56

sniper_Nolight wrote:
> gider nogen sende mig deres uninstall.log - den mangler åbenbart hos
> mig for jeg kan ikke afinstallere den og jeg får meddelsen at den
> mangler...
>
> sniper_nolight@hotmail.com

Den sikreste metode er at installere oveni og afinstallere bagefter. Men
så skal du selvfølgelig downloade installeren igen, hvis du har smidt
den ud i mellemtiden.

Stof til eftertanke:

Hvis nogen sender dig deres uninstall logfil er der ingen garanti for at
det vil virke - mange ændrer på hvor spil og demoer installeres, f.eks
til D:\Games\Painkiller Demo i stedet for C:\Program Files\bla
bla\painkiller demo\. En sådan ændring vil være reflekteret i log filen
og gøre at du ikke kan bruge den...med mindre du kan åbne den i notepad
og ændre det, eller at hverken du eller logfilens afsender har pillet
ved noget under installationen.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-04-04 17:01

> Den sikreste metode er at installere oveni og afinstallere bagefter. Men
> så skal du selvfølgelig downloade installeren igen, hvis du har smidt
> den ud i mellemtiden.

den har jeg desværre slettet

> [...]
> og gøre at du ikke kan bruge den...med mindre du kan åbne den i notepad
> og ændre det, eller at hverken du eller logfilens afsender har pillet

tja - jeg kan jo selvfølgelig bare slette mappen, men jeg aner ikke hvad der
ellers ligger af filer andre steder... jeg hader tanken om alle de filer der
bare ligger og fylder på pc'en - jeg kan seføli køre en registration clean
men jeg ved ikke om det er nok.

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-04-04 17:30

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> alle de filer der bare ligger og fylder på pc'en - jeg kan seføli
> køre en registration clean men jeg ved ikke om det er nok.

Jeg har sendt dig min. Håber du kan bruge den til noget. Her åbner den fint
op i Notesblok. Jeg kører WinXP.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-04-04 12:03

> Jeg har sendt dig min. Håber du kan bruge den til noget. Her åbner den
fint
> op i Notesblok. Jeg kører WinXP.

argh - jeg har hentet hele filen igen og bagefter læser jeg din post
spillet er afinstalleret helt fint nu, men tak for din hjælp alligevel!

vh