Snyd søges: Europa 1400: The Guild
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 06-04-04 00:20

Kære NG

Jeg har lige siddet og travet hele dk.* hireakiriet igennem i søgningen
efter den rigtige gruppe af stille mit spørgsmål i, men da jeg ikke
kunne nogen der passede 100%, så var den her den der ramte mestpræcist.

Men hvis jeg har fat i den forkerte gruppe håber jeg at en af jer er
flinke og henvise mig til den rigtige gruppe hvis at jeg har ramt
forkert.

Men jeg er næsten lige kommet i besidelse af spillet Europa 1400: The
Guild og har desperat ledt efter snyd til det.
Problemet er bare at jeg har siddet og travet Goggle igennem og de
trainere jeg har kunne finde har ikke kunne hjælpe.

Så snart at jeg går ud af spillet og aktiverer traineren, så sker der
det at spillet går ned så snart at jeg kommer ind i det igen . Og det
uanset hvad trainer jeg forsøger mig med.

Så umiddelbart er jeg kommet frem til den konklusion at en savegame
editor må være vejen frem, men dem har jeg ikke kunne finde nogle af
. Jeg har da noget viden og HexEditors så hvis der er en der fx kan
finde hex offset til guld og AP(ActionPoints) så er de også meget
velkomne.

Håber at der er nogle herinde der kan hjælpe mig.

På forhånd rigtigt mange tak for hjælpen
Flemming Jacobsen