The Sims til PC
Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 04-04-04 12:19

Datteren ønsker sig The Sims.
Findes det på dansk ?
Hvor købes det billigst ?

Jan

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-04-04 12:23

Jan & Lisbeth wrote:
> Datteren ønsker sig The Sims.
> Findes det på dansk ?
> Hvor købes det billigst ?

Du kan f.eks. kigge lidt på

http://www.spilpriser.info/

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 04-04-04 12:51

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:c4or3f$2jussg$1@ID-151707.news.uni-berlin.de...

> Du kan f.eks. kigge lidt på
>
> http://www.spilpriser.info/

Sprog : INT
Jeg går ud fra det betyder international men er det også dansk ?

Jan

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-04-04 13:30

Jan & Lisbeth wrote:
> Sprog : INT
> Jeg går ud fra det betyder international men er det også dansk?

På de par expansionpacks jeg har stående står der "Spil The Sims på dansk!".
Men hvis i vil være helt sikre kan i jo sende en mail til firmaet hvor i vil
købe og spørge dem. Hvis ikke det fremgår tydeligt af hjemmesiden. Det ville
jeg gøre.

Fra : farmand

Dato : 05-04-04 17:02

Vent til det nye sims kommer, det er på trapperne og kommer vist også på
dansk.

Mvh Morits

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-04-04 17:27

farmand wrote:
> Vent til det nye sims kommer, det er på trapperne og kommer vist også
> på dansk.

Er tidsrammen ikke først omkring august (correct me if I'm wrong).

Fra : Gerner

Dato : 05-04-04 18:33

On Mon, 5 Apr 2004 18:26:53 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

>Er tidsrammen ikke først omkring august (correct me if I'm wrong).

Plejer det ikke at være UK der leverer den version hvor man kan installere
spillet på dansk ? Amazon uk mener til oktober med mulighed for ydeligere
forsinkelser. Jul ?

--
Gerner
1011WU/4745hrs

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 06-04-04 08:55

"Gerner" <nospamadresse@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> spillet på dansk ? Amazon uk mener til oktober med mulighed for ydeligere

Det ser ovenikøbet ud til det billigste sted er netop amazon !
Takker

Jan

Fra : Henriette Hansen

Dato : 05-04-04 20:35

Hvis i f.eks. køber Sims Double Deluxe, der indeholder The Sims + de 2
expansionpacks Livin' it Up og House Party + ekstra ting ,så kan det
installeres på dansk. Har det selv installeret på dansk
Vil tro det billigste sted er : http://www.softexchange.dk medmindre i kan
finde det i et supermarked på tilbud (f.eks Bilka )

mvh

Henriette

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 06-04-04 08:53

"Henriette Hansen" <henriette.s-hansen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vil tro det billigste sted er : http://www.softexchange.dk medmindre i kan
> finde det i et supermarked på tilbud (f.eks Bilka )

Tak for linket

Jan