black & white Starter ikke op
Fra : Thomas

Dato : 02-04-04 10:57

Hej.

Jeg har et problem med mit Black & White spil. Jeg kan simpelthen ikke
få det i gang. Jeg køre xp. Mit grafik kort er godt nok....tror jeg.
Gforce2.
Det mærkelige ved det er at jeg har spillet det før på min computer.
Så har jeg fjernet det og fået en størrer proccesor. men nu et år
efter virker det ikke mere. Kan ikke huske om jeg havde 2000 ell. xp
den gang. Ved ikke om det har noget at sige, om det ikke kan køre i
xp. syntes ikke jeg kan se noget om det bag på spillet. kan det være
fordi jeg har registret det første gang og har valgt at sige nej denne
gang.? Har prøvet begge dele nu. Håber at i kan hjælpe mig.

Mvh. Thomas

Fra : iddqd

Dato : 02-04-04 13:38

Thomas wrote:

> [...]
> fordi jeg har registret det første gang og har valgt at sige nej denne
> gang.? Har prøvet begge dele nu. Håber at i kan hjælpe mig.

Prøv og check på spillets hjemmeside, det er muligt dit problem er nævnt
et sted eller måske er der en opdatering du bør installere.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : /Ole

Dato : 02-04-04 18:29

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> [...]

Højreklik på ikonet på skrivebordet, hvis det ligger der, vælg
egenskaber>kombatilitet sæt kryds i "kør dette program i
kombatilitetstilstan for" og vælg win98, så kører det............ måske

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-04 19:36

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> egenskaber>kombatilitet sæt kryds i "kør dette program i
> kombatilitetstilstan for" og vælg win98, så kører det............ måske

Black&White er ikke så gammelt, at det ikke burde kunne køre i Windows XP!

Jeg prøver lige at installere min når jeg engang kommer hjem... det er
laaang tid siden jeg har prøvet det spil, og det var sgu fedt dengang. Vi
var en hel flok der købte det på samme tid, og det var det eneste vi
spillede i mange mange uger...

> /Ole

Lars B

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-04-04 11:40

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> laaang tid siden jeg har prøvet det spil, og det var sgu fedt dengang. Vi
> var en hel flok der købte det på samme tid, og det var det eneste vi

Jeg kan ikke få det til at køre under Win XP Pro Sp1. Jeg har forsøgt med og
uden Patch fra Black&White, og jeg har også forsøgt i "win98-mode", det vil
bare ikke køre på min computer. Jeg venter til 2'eren kommer.

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-04 12:42

"Jens Jensen" <Jens@Jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> bare ikke køre på min computer. Jeg venter til 2'eren kommer.

Jeg mener stadig det burde kunne lade sig gøre, men fandemig om ikke jeg har
smidt min manual væk, og har de trykt koden på selve omslaget til cd'ern?
nej, det har de ikke... skrammel...

Nå, jeg må til at rode skuffer og gemmer igennem....

Lars B