NFS underground, maskinkrav?
Fra : /Ole

Dato : 01-04-04 10:38

½øjs@

Jeg har været inde og kikke efter maskinkrav til Need For Speed Underground,
og da producenterne som regel lyver værre end en fuld borgmester, vil jeg
hellere spørge her.

Jeg har:

Gigabyte GA-7zmmh
Athlon Thunderbird 1100
512 Mb pc133 ram
MSI GeForce 4 ti4200 128mb grafikfætter
Creative Audigy 5.1 lydkort
Og eller et par HD'er, DVD drev og en enkelt brænder blev det også til.

Kan jeg køre det på den maskine?
Hot persuit 2 kører ganske fint på den.

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 11:06

Download demo'en og se...

Ellers kan jeg fortælle at den kræver:

700MHz, 128MB RAM, 2GB HD, 8x cd-rom, 32MB grafik RAM (Direct 3D), Direct X
9.0 og alt fra win 98 til XP. Det er dog minimum...

--
Hilsen

Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : /Ole

Dato : 01-04-04 11:10

> Download demo'en og se...
>
> Ellers kan jeg fortælle at den kræver:
>
> 700MHz, 128MB RAM, 2GB HD, 8x cd-rom, 32MB grafik RAM (Direct 3D), Direct
> 9.0 og alt fra win 98 til XP. Det er dog minimum...

½øjs@ Anders.

Ok, så burde jeg jo nok kunne køre den, måske uden hele svineriet. Jeg har
kørt demoen, og det gik fint nok, men jeg har bare været ude for, at demo og
fuld spil ikke lige har samme krav, men jeg prøver da, jeg er total pjattet
med den serie, og har de andre 18-20 stykker

/Ole

Fra : Simon Nielsen

Dato : 01-04-04 22:10

> [...]
pjattet
> med den serie, og har de andre 18-20 stykker

Sagtens, Underground er et flot spil og som så mange andre nye flotte spil
kan de faktisk køre på en maskine som almindelige menesker som regel har
stående. Min maskine blev opgraderet for over et år siden og er en 1800+ med
1 GB ram og en h..... masse diskplads og et GeForce 3 TI-500 med 64 MB Ram
og jeg kører med spillet i 1152x864 med høj grafik uden problemer, har også
gennemført det, så du kan også hvis du piller grafikken lidt ned.

Mvh
Simon

Fra : danni plougmann

Dato : 01-04-04 13:59

det kan du sagtens.
jeg kender en som har en 1200 mhz amd tfugl med et geforce 3 ti200
grafikkort og det køre uden problemmer.

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 01-04-04 14:21

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> det kan du sagtens.
> jeg kender en som har en 1200 mhz amd tfugl med et geforce 3 ti200
> [...]
Det kørte da ganske okay på min AMD 13oo, 512mb pc133 & Geforce2 128mb gfx
Dog ikke med alle detaljer slået til...så var det nærmest still-billeder.
Med moderat tilvalgt "øje-guf", kørte det ganske godt.

--
Med venlig hilsen / Regards

Michael C. Andersen

Fra : Frost

Dato : 01-04-04 23:38

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Creative Audigy 5.1 lydkort
> Og eller et par HD'er, DVD drev og en enkelt brænder blev det også til.

Jeg kørte det selv ganske fint på min 800 MHz AMD T-Bird, 384 MB SD-RAM,
GeForce 3 64 MB, Soundblaster Live! maskine. Som andre siger, så er det
selvfølgelig uden alt det hippe grafik-gejl, men det så alligevel ganske
nydeligt ud, og kørte fint.