Far Cry: Så er den gal igen :-)
Fra : Colzen

Dato : 31-03-04 03:52

Jeg har efter lang tids kæmpen osv nået til et sted hvor jeg igen sidder
fast.
Banen er "Rebellion" og den har lavet 5 savegames. Jeg skal følge en vej til
et arkiv for at mødes med hende dullen, men vejen fører mig i stik modsatte
retning, den ender ved en bro der er gået i stykker, hvor det gør ondt at
køre ud over.

Der er en ø med en "glidesnor" til, men den vender den modsatte vej så den
kan ikke bruges. Jeg har prøvet at svømme rundt om øen, men kan ikke finde
noget sted at komme op på den.

En der kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre?

Mvh
Colzen

Fra : Larsen

Dato : 31-03-04 07:05

> [...]
> noget sted at komme op på den.
>
> En der kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre?

Hej,

Hvis du er der hvor jeg tror du er, så skal du faktisk nuppe
glidesnoren....der er dør lidt til højre når du kommer over til den anden ø.

larsen

Fra : Colzen

Dato : 31-03-04 11:59

> [...]
>
> Hvis du er der hvor jeg tror du er, så skal du faktisk nuppe
> glidesnoren....der er dør lidt til højre når du kommer over til den anden

Hejsa.

Jeg kan ikke tage glidesnoren. Den vender den forkerte vej (jeg står i den
lave ende) og jeg kan se i min kikkert at glidedimsen hænger ovre på den
anden ø, så jeg tror ikke jeg er der hvor du tror.

Men tak for forsøget.

Mvh
Colzen

Fra : Colzen

Dato : 31-03-04 14:19

Har fundet ud af det. Der var en Y vej og jeg var taget med den forkerte,
men regnede med at det var den rigtige da jeg stadig mødte monstre og andre
ting der skulle skydes

Mvh
Colzen

Fra : Peter T.

Dato : 01-04-04 21:58

Colzen wrote:

> Har fundet ud af det. Der var en Y vej og jeg var taget med den
> forkerte, men regnede med at det var den rigtige da jeg stadig mødte
> monstre og andre ting der skulle skydes

Well... Du kunne også have taget den paraglider, der er på en stejl
bjergtop lige udenfor fortet på samme bane (der er en sti derop). Med den
tog jeg faktisk en lille omvej halvvejs rundt om øen, som faktisk viste sig
at være guld værd, da jeg undgik alle monstrene og lod diverse mercenaries
tage sig af dem.

Faktisk stod jeg på et tidspunkt på en høj bjergtop og kunne glo på 3
forskellige kampe mellem trigens og mercenaries med min kikkert. Hvor
herligt. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 02-04-04 09:19

Hejsa.

det spil er kanon!... hvis man tænker som en rigtig god soldat ville gøre!..
så kan man undgå mange problemer undervejs!

Glæd jer til den bane der hedder " BOAT " der bliver det hetisks! når man
skal forsøge at skyde en motherfucker ned i en helikopter og samtidigt med
at skibet synker efter du har plantet bomben...

alt i alt!.. det spil er det fedeste spil jeg nogensinde har prøvet!

Hilsen
Dawebman

Fra : Jan Vagle

Dato : 02-04-04 17:53

-= Dawebman.DK =- wrote:

> alt i alt!.. det spil er det fedeste spil jeg nogensinde har prøvet!

Tiltredes !

Men: Slider noget for jævlig nu, er på lvl. 20, starter bak en 'desk' i en
kort hall, mindst 5~6 mercenaries + en boss bag den, bliver nakket på nul
tid uandsæt hvad jeg gør..

Tips ?

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Larsen

Dato : 03-04-04 14:44

> [...]
> kort hall, mindst 5~6 mercenaries + en boss bag den, bliver nakket på nul

Jeg er netop kommet fordi dette sted: granater er vist en dårlig ide
her.....men brugte til gengæld masser af bønner til gengæld - ham bossen er
ikke så sej hvis man skyder efter hovedet :). Jeg var oxo ret defensiv -
bakkede lagtsomt tilbage og lod dem angribe.......

Larsen

Fra : Peter T.

Dato : 03-04-04 16:52

-= Dawebman.DK =- wrote:

> Glæd jer til den bane der hedder " BOAT " der bliver det hetisks!
> når man skal forsøge at skyde en motherfucker ned i en helikopter og
> samtidigt med at skibet synker efter du har plantet bomben...

Den helikopter havde jeg en *anelse* problemer med, indtil jeg smed bombe,
hoppede i baljen, svømmede ind til land og gemte mig i en busk (det kan
klares, hvis man er kvik, så armor ikke falder alt for meget ved
eksplosionen). Derfra plaffede jeg helikopteren ned med en pæn omgang hagl
fra min OICW (ikke granatkasteren), selvom mange anbefaler at bruge rocket
launcheren. Det kostede kun 5-6 magasiner og jeg er lidt stolt! :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]