Far Cry Lyd problemer
Fra : Erik

Dato : 30-03-04 21:00

Hejsa

Jeg har problemer med lyden i det ellers fede spil. Den knitre og ind i
mellem er der ekko

Mit system er:
NF7-S
Barton 2500+
512Mb Pc2700
gForce FX5900
WinXp Pro
Bruger patch 1.1

Jeg bruget spillets egen indstillinger og ellers prøvet mig frem, men uden
held Det skal siges, at jeg ikke har problemet i andre spil f.eks Call
of duty.

Håber der er nogle der nogle ideer, som kan afhjælpe problemet.

På forhånd tak
Erik

Fra : preben nielsen

Dato : 30-03-04 21:10

"Erik" <egpnewsFJERN@MIGhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har problemer med lyden i det ellers fede spil. Den knitre
og ind i
> mellem er der ekko
>
> Mit system er:
> NF7-S
> Barton 2500+
> 512Mb Pc2700
> gForce FX5900
> WinXp Pro
> Bruger patch 1.1

Lydproblemer ? Og du nævner alt andet end dit lydkort ???

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Erik

Dato : 30-03-04 21:20

> og ind i

> Lydproblemer ? Og du nævner alt andet end dit lydkort ???

Sorry, det er fordi, at der eronboard lydkort på Nf7-S. Så det tænkte jeg
ikke over Men det er et nForce2 der sider på.

/Erik

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-03-04 21:20

preben nielsen wrote:

> Lydproblemer ? Og du nævner alt andet end dit lydkort ???

Der er indbygget lydkort på bundkortet. Soundstorm et eller andet, som
skulle være bedre end Sound Blaster Live. Jeg har det samme problem, håber
der findes en løsning et eller andet sted. Kører med nForce Unified Driver
3.13. Ellers kan det da være at jeg bliver nødt til at geninstallere mit
Sound Blaster Live Value

Fra : Martin Johansson

Dato : 30-03-04 22:13

> [...]
> of duty.
>
> Håber der er nogle der nogle ideer, som kan afhjælpe problemet.

Har du prøvet de forskellige lyd "drivers" i spillet?
Prøv at deaktivere EAX, hvis du har det aktiveret i spillet.

Jeg har selv et NF7-S og har ikke skyggen af problemer med Far Cry.

Fra : Erik

Dato : 31-03-04 08:12

> Har du prøvet de forskellige lyd "drivers" i spillet?
> Prøv at deaktivere EAX, hvis du har det aktiveret i spillet.
>
> Jeg har selv et NF7-S og har ikke skyggen af problemer med Far Cry.

Jeg deaktiveret alt i lyd options og får stadigvæk problemet

/Erik

Fra : Martin Johansson

Dato : 31-03-04 10:54

> Jeg deaktiveret alt i lyd options og får stadigvæk problemet

Tjek lige at du ikke har aktiveret noget i nVidia nForce kontrolpanelet.
Miljø -> forudinstillede miljøer skal stå til ingen effekter.

Er dit bundkort forresten rev. 2.0?
Mener at revisionerne under 2.0 havde flere lydproblemer.

Tjek også at det er nyeste nForce driver der er installeret.

Prøv også at mute mic in, hvis den er aktiveret.

Fra : Erik

Dato : 31-03-04 11:53

> [...]
>
> Tjek også at det er nyeste nForce driver der er installeret.
>
> Prøv også at mute mic in, hvis den er aktiveret.

tjekker om der er noget "aktiveret 2 i nVidia nForce kontrolpanelet" i aften
når jeg kommer hjem.

Bundkort er rev.2.0

Køre med "nForce Unified Driver 3.13" Som skulle være de sidste.

Mic. er slukket!

/Erik

Fra : Erik

Dato : 31-03-04 15:31

> Tjek lige at du ikke har aktiveret noget i nVidia nForce kontrolpanelet.
> Miljø -> forudinstillede miljøer skal stå til ingen effekter.

Der er ingen effekter!

/Erik