Far Cry spørgsmål.
Fra : Webhiker

Dato : 30-03-04 16:05

Jeg har været så heldig at komme til at hente Far cry spillet i en
5 disk udgave fra Deviance.
Dog var det meste af disk 1 allerede væk , men hentede dog de andre disk.
Disk 1 er fundet på eDonkey , men total umulig at hente 100%
Over 50% er i røde farver....... !! 8(

Er der nogen her som kender en anden metode til at får disk 1. !
Man kunne jo håbe på et nyt upload senere , men kan næsten ikke vente. ! 8

De sidste 4 disk blev hentet på - Alt.binaries.games

Webhiker........

Fra : Vega

Dato : 30-03-04 16:09

"Webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen her som kender en anden metode til at får disk 1. !
> Man kunne jo håbe på et nyt upload senere , men kan næsten ikke vente. ! 8

Jeg tror at fona har disk 1 til at ligge. Prøv der!

> De sidste 4 disk blev hentet på - Alt.binaries.games

Vega.

Fra : Webhiker

Dato : 30-03-04 16:25

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in

> "Webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at fona har disk 1 til at ligge. Prøv der!

> Vega.

Ja , vi kunne f.eks følges ad. !!

Webhiker......

Fra : Vega

Dato : 30-03-04 16:31

"Webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse
> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in

> Ja , vi kunne f.eks følges ad. !!

Hvorfor det?

Fra : Webhiker

Dato : 30-03-04 18:29

> Hvorfor det?

Det kunne jo godt være at der var en titel du selv ville købe. !
Kom så , indrøm nu at du selv henter spil ned - hvem gør ikke det. ?

Webhiker.....

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 30-03-04 18:39

> Det kunne jo godt være at der var en titel du selv ville købe. !
> Kom så , indrøm nu at du selv henter spil ned - hvem gør ikke det. ?

Jeg gør f.eks ikke !

MVH

Morten

Fra : Webhiker

Dato : 30-03-04 19:02

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote in

> "Webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse

> Jeg gør f.eks ikke !
>
> MVH
>
> Morten

Nej , men hvis jeg også lægger inde med webspeed til 149.- pr. md. ja så
kommer jeg også til at smutte omkring Fona eller Expert i ny og næ. ! 8)
Ja jeg ved sku' ikke. ! Hvad buger man en 2 mbit linie til. ?
Til at chatte med f.eks. ! ))))

Jamen det frister sku' med alle de spil. !
Det kunne jo koste dyrt hvis man skulle købe alle dem.........

Fra : preben nielsen

Dato : 30-03-04 21:15

?
> Til at chatte med f.eks. ! ))))
>
> Jamen det frister sku' med alle de spil. !

Hvorfor gør det det ? Der er demoer ude vedr. næsten alle spil og
online (som er det bedste) kan du alligevel ikke med en kopi.

> Det kunne jo koste dyrt hvis man skulle købe alle dem.........

Gu er det da ej. Prøv en demo af spillet, så har du prøvet det og
vil i mange tilfælde alligevel ikke bruge penge på det.

En biografbillet koster kr. 70,- for 1½ time. Et godt spil koster
kr. 350,- for hundredvis af gode timer.

Get a job, Birger ...... Eller nedgrader din 2Mbit så du får råd.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : PerX ...

Dato : 03-04-04 23:57

In article <4069d559$0$228$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
prel@post.tele.dk says...
> En biografbillet koster kr. 70,- for 1½ time.

Det er også alt for dyrt.

Fra : Hagman

Dato : 31-03-04 18:25

> Kom så , indrøm nu at du selv henter spil ned - hvem gør ikke det. ?
>
> Webhiker.....

Tjaa, jeg har netop købt mit FarCry i Bog og Idé for 350,- sååå ;)

Fra : Madsen

Dato : 30-03-04 17:06

On 30 Mar 2004 15:05:17 GMT, Webhiker <webhiker@not-working> wrote:

>Jeg har været så heldig at komme til at hente Far cry spillet i en
>5 disk udgave fra Deviance.

Tag dig dog sammen og køb spillet.
De 323 kr er sgu da givet godt ud for et så godt spil.

Desuden kan du ikke spille online med din piratkopi.

Fra : Webhiker

Dato : 30-03-04 18:35

Madsen <madsen@nospam.com> wrote in

> Tag dig dog sammen og køb spillet.
> De 323 kr er sgu da givet godt ud for et så godt spil.
>
> Desuden kan du ikke spille online med din piratkopi.

Det virker nu ikke specielt dyrt. !!
Ud fra screenshots at dømme , så ser det godt ud , men er det også godt som
der bliver sagt rundt omkring , ja så kunne jeg godt overveje at købe det
til små 323 kr.
Det som tit kan iritere lidt , er de grafik fejl spillene er i besiddelse
af , så der skal hentes en patch eller l.ign. for at gøre det bedre.
Det er sku' tit som om det går lidt for hurtigt med at få skidtet ud af
døren - men hvad , jeg prøver lige med demoen først.
Den må kunne hentes ned...........

Webhiker.....

Fra : Madsen

Dato : 30-03-04 23:31

On 30 Mar 2004 17:35:22 GMT, Webhiker <webhiker@not-working> wrote:

>Det virker nu ikke specielt dyrt. !!

Det er det netop ikke. 323 kr er utroligt billigt for et spil
af den kaliber.
Jeg købte mit spil hos softexchange og fik det med
posten dagen efter. ( 10 kr i porto )

>Ud fra screenshots at dømme , så ser det godt ud , men er det også godt som
>der bliver sagt rundt omkring

Det er SÅ godt, eller endda bedre. Et mix af Half Life og
Jurassic Park, tilsat lidt Max Payne og et drys 007.

>Det som tit kan iritere lidt , er de grafik fejl spillene er i besiddelse
>af , så der skal hentes en patch eller l.ign. for at gøre det bedre.

Ja, Ubisoft har allerede udgivet den første patch som retter
et par småfejl, men jeg har nu ikke oplevet hverken bugs
eller alvorlige grafikfejl i spillet. Heller ikke før patchen blev
smidt ind.
Det kører bare rigtigt godt, selv på min aldrende PC.
( AMD XP2400+ m 512 MB SD133 RAM, Radeon 9600XT og Win98 )

>Det er sku' tit som om det går lidt for hurtigt med at få skidtet ud af
>døren - men hvad , jeg prøver lige med demoen først.
>Den må kunne hentes ned...........

Med en hurtig opkopling kan http://www.fz.se/ anbefales.
Demoen fylder ad helvede til, men på FZ går det sgu stærkt.

Prøv demoen, så tror jeg du får nemt ved at slippe de 323 kr.
Så kan vi bagefter mødes til en lille ildkamp på nettet.
Når "Byte Me" slagter dig, så var det undertegnede der
trykkede på aftrækkeren.

mvh Madsen

Fra : Webhiker

Dato : 31-03-04 10:50

> [...]
> Så kan vi bagefter mødes til en lille ildkamp på nettet.
> Når "Byte Me" slagter dig, så var det undertegnede der

Det lyder spændende med det online haløjsa. !
Har aldrig prøvet , selv om jeg har været på nettet i flere år nu.
Egentlig for dårligt. !
Det har nu også sine logiske årsager , for denne pc er alt for gammel.
333 mhz , matrox grafikkort med 4 mb. ram + 128 mb alm. ram , er vist lige
i underkanten. ! )))
Jeg har også en større pc stående , men den bliver bare ikke brugt til
internettet.
Bruger man ikke nettet til at spille over , ja så krævers der ikke den
store pc for at surfe rundt o.lign.

Om 1 - 2 uger , så bliver denne her "opgraderet" hvis man kan sige sådan. !
Stortset det hele smutter , så det er vel nermest en helt ny pc. !
Det får så den jeg kalder for den store , til at overtage denne her pc i
stedet for.
Det er også nok til at køre Far cry.
Det bliver spændende..... 8)

Hej igen - Madsen. / og tak for linierne.......
Webhiker.........

Fra : PerX ...

Dato : 03-04-04 23:57

In article <4qsj60dh41njtcsl7ngjtjak7co5psor3j@4ax.com>,
madsen@nospam.com says...
> 323 kr er utroligt billigt for et spil
> af den kaliber.

Kun i sammenligning - det er stadig for dyrt.

Fra : preben nielsen

Dato : 04-04-04 09:10

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en
meddelelse
> In article <4qsj60dh41njtcsl7ngjtjak7co5psor3j@4ax.com>,
> madsen@nospam.com says...
>
> Kun i sammenligning - det er stadig for dyrt.

Uha hvor er det synd for dig. Jeg håber, for din skyld, at du bare
er 13 år og at det skyldes at dine lommepenge er utilstrækkelige.

Jeg synes jeg at du skulle sætte dig ned og lære at programmere et
klyds-og-bolle spil og holde dig til det.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : PerX ...

Dato : 07-04-04 02:00

In article <406fc2f4$0$258$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
prel@post.tele.dk says...

> [...]
>
> Uha hvor er det synd for dig. Jeg håber, for din skyld, at du bare
> er 13 år og at det skyldes at dine lommepenge er utilstrækkelige.

Hvis du ikke kan bidrage med noget intelligent syntes jeg du skulle
holde mund.

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 21:06

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <4qsj60dh41njtcsl7ngjtjak7co5psor3j@4ax.com>,
> madsen@nospam.com says...
> >

> Kun i sammenligning - det er stadig for dyrt.

Det er jeg bestemt ikke enig i... jeg har ind til nu brugt måske 10-12 timer
på spillet (incl. online spil), så det er en pris på omkring 30,- pr.
time... og jeg forventer at skulle bruge mange mange flere timer på det...

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 17:12

"Webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse
> De sidste 4 disk blev hentet på - Alt.binaries.games

Jeg synes seriøst du skulle overveje at købe spillet!

Jeg er ikke nogen helgen, men dette spil skal seriøst støttes, så de kan
lave en 2'er !

> Webhiker........

Lars B

Fra : Webhiker

Dato : 30-03-04 18:53

"Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> wrote in

> [...]
>
> Jeg synes seriøst du skulle overveje at købe spillet!
>
> Jeg er ikke nogen helgen, men dette spil skal seriøst støttes, så de kan

Det har altid kørt støt med de spil. !
Ja , faktisk så er spil industrien større end film industrien.
Man kan sige det går frem ad , til tråds for at mange henter sine spilover
nettet.
Jeg har aldrig været slem til at købe spil , men henter det egentlig bare
fordi jeg har muligheden via. internettet.
Der går pludselig sport i at hente ting / film , musik osv.
Uanset omm det er vigtigt eller ej. ;oD Ikke. !

Pudsigt nok , så er den som opdandt internettet og dermed gjorde det muligt
at dele filer med hinanden en HELT. !
Men når vi så gør det , ja så er vi SKURKEN.
Muligheden for at være ulovlig blomstre i bedste velgående. !
Nu er dog også blevet muligt at lave en rå kopi af en dvd film , jamen
altså......

Jeg er ikke den store belastning for samfundet , for kan jeg ikke hente
ting som spil , ja så foretager jeg mig bare noget andet.....

Webhiker........ Jeg kikker omkring Fona i morgen. ! 8)

Fra : preben nielsen

Dato : 30-03-04 21:20

> [...]
> "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> wrote in

> Pudsigt nok , så er den som opdandt internettet og dermed gjorde

Du er vist ikke helt up-to-date her. Fil-deling foregik 15-20 år
før alm. mennesker fik adgang til internettet.

> Men når vi så gør det , ja så er vi SKURKEN.

Godt at vide at du er leveringsdygtig i tåbelige argumenter !

Bilen er blevet opfundet, så dermed er det ok at du stjæler en ?
Eller kører for stærkt ??

> Jeg er ikke den store belastning for samfundet

Jaja, Birger. Så siger vi det....

> Webhiker........ Jeg kikker omkring Fona i morgen. ! 8)

Ha

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Flare

Dato : 30-03-04 22:13

Jeg vil bare lige sige jeg næsten måbede efter disse indlæg. Ingen tilsvning
og hvor latterlig han var og hvad fanden han havde gang i, men istedet
saglige kommentarer. Det kunne andre grupper lærer af. Men kan ikke i en
åben debat undgå emner som for nogen virker støddende. (Gælder ikke bare
pirateri)

Anders J

Fra : Webhiker

Dato : 31-03-04 11:41

"Flare" <nomail@sorry.dk> wrote in

> [...]
> men istedet saglige kommentarer. Det kunne andre grupper lærer af. Men
> kan ikke i en åben debat undgå emner som for nogen virker støddende.

Hvad er det helt nøjagtigt , som du finder urimeligt. !
At nogen gør noget som er ulovligt. !
Jeg ved godt at jeg er havnet et sted hvor folk render rundt med en kut
over hovedet. ! ( bare det var mig ) ? 8))
Derfor jeg stopper før jeg bliver for stor en belastning for de mange sarte
sjæle..... Hej med jer.

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 19:44

> "Flare" <nomail@sorry.dk> wrote in

> Hvad er det helt nøjagtigt , som du finder urimeligt. !

Prøv lige at læse Anders' indlæg igen... jeg kan ikke finde ordet "urimelig"
i hans indlæg :)

> At nogen gør noget som er ulovligt. !

Anders synes det er fantastisk at vi behandler en "pirat" pænt :)

> Jeg ved godt at jeg er havnet et sted hvor folk render rundt med en kut
> over hovedet. ! ( bare det var mig ) ? 8))

Eeeeh... en Kut, eller en kutte? Helle før den første! :)

> Derfor jeg stopper før jeg bliver for stor en belastning for de mange
sarte
> sjæle..... Hej med jer.

Normalt er folk ikke sarte. Jeg er ikke i hvert tilfælde. Jeg spillede
FarCry inden den var i butikkener, jeg havde pre-ordered den, så jeg havde
det ikke dårligt med at spille med en "kopi" ind til jeg fik originalen...
jeg har spyttet mit i kassen til spillet, så om jeg spiller en kopi, eller
originalen, det er ligegyldigt. Det der ikke er ligegyldigt er, at jeg reelt
har været med til at holde liv i piraterne.. det er så ikke så smart
hvis alle droppede at hente spillene andre steder end butikkerne, så holder
det måske op (utopia).

Der hvor folk bliver sarte, så vidt jeg kan læse, er hvis idioter direkte
kommer ind i grupper og enten sælger deres (pirat)software eller efterlyser
det... det er dumt, grimt og "sjofelt" :)

Støt spilindustrien, så støtter den os, med nogle fede spil....

Lars B

Fra : Webhiker

Dato : 31-03-04 10:58

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in

> [...]
>
> Godt at vide at du er leveringsdygtig i tåbelige argumenter !
>
> Bilen er blevet opfundet, så dermed er det ok at du stjæler en ?

Jeg ved ikke lige hvad du syntes lyder bedst. !
Birger eller Preben. ?
Selv ville jeg foreslå Birger........ :) hi hi hi

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-04 22:44

"Webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse
> "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> wrote in

> Det har altid kørt støt med de spil. !
> Ja , faktisk så er spil industrien større end film industrien.

Det er ikke sikkert det vedbliver...

Nu tyder dine indlæg ikke på at du er oppe i 30.erne som jeg, så du har ikke
oplevet spilfirmaernes storhedstid, da der var mange (rigtig mange) små
softwarehuse, som spyttede det ene geniale spil ud efter hinanden...

Der er ingen tvivl om, at bla. piratkopiering, var med til at kvæle nogle af
dem... andre lavede også bare lortespil :)

> Man kan sige det går frem ad , til tråds for at mange henter sine spilover
> nettet.

Jeg ved ikke om det går frem, men hvis det gør, så tror jeg det til dels
skyldes en holdningsændring hos gamerne. Idag er man måske mere villig til
at betale for et godt produkt, som man kan bruge lang tid på, fordi det
mange gange har online-muligheder indbygget?

> [...]
> Der går pludselig sport i at hente ting / film , musik osv.
> Uanset omm det er vigtigt eller ej. ;oD Ikke. !

Det er en dårlig vane.... fordi folk pludselig ikke låser deres bildøre
længere, ville du vel heller ikke bare begynde at køre i deres biler
(dårligste analogi længe!!! ;)

> Pudsigt nok , så er den som opdandt internettet og dermed gjorde det
muligt
> at dele filer med hinanden en HELT. !
> Men når vi så gør det , ja så er vi SKURKEN.

Aarrhh... den var lidt dårlig... som andre har skrevet: fordi bilen er
blevet opfundet, giver det dig vel ikke ret til at meje alt og alle ned på
gaden :)

> Muligheden for at være ulovlig blomstre i bedste velgående. !
> Nu er dog også blevet muligt at lave en rå kopi af en dvd film , jamen
> altså......

Fordi noget er muligt, behøver man ikke anvende det til noget kriminelt!!

> Jeg er ikke den store belastning for samfundet , for kan jeg ikke hente
> ting som spil , ja så foretager jeg mig bare noget andet.....

Hmmm.. det ved jeg ikke hvordan jeg skal opfatte? Hvis ikke du kunne hente
piratsoftware, ville du lave noget andet ulovligt?! :)

> Webhiker........ Jeg kikker omkring Fona i morgen. ! 8)

Stor dreng/pige... du gør dig selv en tjeneste, for det er det feeee'ste
spil længe!

Lars B

Fra : Webhiker

Dato : 31-03-04 11:34

> [...]
> hente piratsoftware, ville du lave noget andet ulovligt?! :)

> Stor dreng/pige... du gør dig selv en tjeneste, for det er det

Bilerne kunne godt stå ulåst for min skyld. !
Dem har jeg ikke nogen interesse i at stjæle.
Det er iøvrigt heller ikke nok at låse bilen , og hvordan ville det ikke
se ud hvis de ikke var låst , eller udstyret med div. andre sikkerheds
foranstaltninger rundt omkring. ! )

Min pc her for gammel til spil af den kaliber vi møder i dag.
Den funker dog fint hvis man skal surfe rundt og hente lidt her og der. :)
Så alt det der med at spille online , har egentlig aldrig været i fokus.
Jeg har købt flere spil i tidens løb , men der har været for lidt
underholding i dem , så det gik lidt i står med at købe.
Prisen var typisk omkring 500.- for et spil.

I tidernes morgen ( Da du trykkede bumbser og lirede den af efter din mor's
magaziner over frækt undertøj ) købte jeg et - Philips G700 video pac + 7
spil hen af vejen. !
Maskinen kostede dengang 1.600 + 500 - 600 pr. spil.
Vi snakker om noget LORT i forhold til f.eks C64 eller ZX-Spectrum - 48k
som blev de næste modeller.
Jo , jeg har været omkring Fona og Expert talrige gange.
De først 400 dvd film er også blevet købt over internettet nu , men har
været lidt nærrig med spillene. Beklager meget.

Vi gør alle noget ulivligt hver dag. !
Påstår du noget andet , så er du fuld af løgn.....

Ikke flere tråde herfra....... Tak for i dag. 8)