SWIV 3d
Fra : Gimmer

Dato : 30-03-04 12:38

Hej efter at have se en lede efter et gammes spil (SWIV 3D) er jeg selv
blevet hooked for at spille det....
men hvor kan det downloades? jeg kan se det er et free ware game
efterhånden. men alle de steder jeg kigge koster det penge eller kræver
anden form for medlemskab for at kunne hente det

på forhånd tak

Gimmer

Fra : Gimmer

Dato : 30-03-04 12:55

her klaret det.... på underdogs...
vh Gimmer

Fra : Lars Berg

Dato : 30-03-04 19:07

On Tue, 30 Mar 2004 13:55:14 +0200, "Gimmer"
<Gimmer@[FJERN_MIG]email.dk> wrote:

>her klaret det.... på underdogs...
>vh Gimmer

Ka du ikke lige smide et link. Jeg ku godt tænke mig at genopleve det
spil.

Det tog mig iøvrigt et par år før jeg fattede at SWIV betød Silkworm 4

Fra : Alexander

Dato : 31-03-04 10:06

Kan i få det til at køre i XP

A.

Fra : arc@na

Dato : 30-03-04 19:39

"Gimmer" <Gimmer@[FJERN_MIG]email.dk> wrote in news:c4bn78$p4f$1
@news.cybercity.dk:

> her klaret det.... på underdogs...

OK - det er freeware nu?

KANON-spil, men hold da kæft, hvor er det svært. Jeg bliver altid nakket på
næstsidste bane...

--
That which does not kill you makes you stronger.
Med venlig hilsen

Fra : Gimmer

Dato : 31-03-04 15:04

Den kan findes her:

http://www.the-underdogs.org/game.php?id=3122

hvis i kan få de ttil at virke i xp så skriv

vh Gimmer