OT: Bin filer.
Fra : Jasper Norman

Dato : 29-03-04 23:49

Hej.

Jeg vover lige pelsen her, selv om det er en smule OT. Men det er jo her
"eksperterne", fedte fedte, sidder

Jeg har nogle .bin filer som jeg ikke aner hvad jeg skal gøre med. Jeg har
forsøgt at loade dem med "DEAMON" uden held. Jeg har prøvet at brænde dem
både i Nero og CdrWin. Heller ikke hér lykkedes det.

Men når alt kommer til alt, véd jeg faktisk ikke om det er "rigtige" ".bin"
filer. Jeg har hmm. downloadet dem, og når jeg holder markøren over dem,
fortæller XP at det er .bin filer.

Nogen det har et bud på, hvad det kan være for nogle sataner?

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-03-04 00:30

On Tue, 30 Mar 2004 00:48:43 +0200, "Jasper Norman"
<Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>fortæller XP at det er .bin filer.
>
>Nogen det har et bud på, hvad det kan være for nogle sataner?

Prøv at få fat på den tilhørende .cue fil. Eller hent WinIso og åben
dem med det program, for at se hvad der er "indeni".

--
Kasper Aae

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-03-04 00:55

Jasper Norman wrote:
> [...]
> over dem, fortæller XP at det er .bin filer.
>
> Nogen det har et bud på, hvad det kan være for nogle sataner?

Har man sagt .bin må man også sige .cue.

(hey, det kører sgu for mig med ordsprogene

..cue filer er groft sagt en slags 'indholdsfortegnelse' som dit
brænde-software skal bruge for at kunne lave en brugbar CD ud af en
..bin-fil. Prøv at kigge på en .cue fil i notepad, så kan du med det
samme se hvad jeg mener.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Zif

Dato : 30-03-04 07:14

Ellers prøv programmet Isobuster, det kan åbne
alle isofiler, så hvis det er en isofil, så kan den åbnes
i Isobuster, og det er vist ligemeget med cue filen.

Zif

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 30-03-04 18:42

> Ellers prøv programmet Isobuster, det kan åbne
> alle isofiler, så hvis det er en isofil, så kan den åbnes
> i Isobuster, og det er vist ligemeget med cue filen.

Nu var det lige .bin filer der blev spurgt om her. .iso filer har ikke nogen
tilhørende .cue fil, de indeholder selv "indholdsfortegnelsen".

MVH

Morten

Fra : Zif

Dato : 31-03-04 07:09

Men isobuster kan også sagtens åbne bin uden problemer

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote in
message news:6kiac.190$Ai.12@news.get2net.dk...

Fra : Brian Lund

Dato : 30-03-04 15:09

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> brænde-software skal bruge for at kunne lave en brugbar CD ud af en
> .bin-fil. Prøv at kigge på en .cue fil i notepad, så kan du med det

Du kan godt brænde dem uden .cue filen, hvis du ellers bare ved hvad der
står/ville have stået i .cue filen, og det kan man faktisk gætte sig frem
til, der er ikke SÅ mange løsninger...

Brian