SKal man betale for at spille CS:CZ online
Fra : Jakob Værge

Dato : 28-03-04 19:52

Skal man betale for spille condition zero online?

Fra : Zalza

Dato : 28-03-04 23:31

> Skal man betale for spille condition zero online?

Man betaler for sin CD KEY ... som er ca. 200 kr

Derefter kan man spille singleplayer offline og online... multiplayer osv
osv.. lige så tosset man vil

Dog skal man bruge 'Steam' for at spille online... men det er også gratis.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Master_K1

Dato : 29-03-04 02:11

Hvornår lander spillet i butikkerne?

Mvh
Kasper

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-03-04 02:59

"Master_K1" <master_k1@yba.dk> wrote in message
> Hvornår lander spillet i butikkerne?
Det gjorde det i fredags

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Jakob Værge

Dato : 29-03-04 05:54

de havde det allerede i torsdags i fona viborg

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 29-03-04 22:37

"Jakob Værge" <jakob@computer.dk> wrote in message
> de havde det allerede i torsdags i fona viborg
kan godt være de havde det sat op på hylderne allerede der, men officelt
måtte det først sælges den 26.3.04 altså om fredagen. Jeg havde bestilt en
CD version af spillet hos Boomtown, hvor jeg fik mail at de havde det på
lager, pakke nr og alt det der allerede om onsdagen, men blev først afsendt
torsdag, så jeg havde spillet om fredagen.

Hygge

AngelFire *KUK*