Condition Zero
Fra : Zif

Dato : 27-03-04 08:05

Er der nogen der har fundet ud af at ændre
"refresh raten", jeg kan ikke se at man kan ændre
standardindstillingen som er på sølle 60 hz, vildt belastende at kigge på.

Zif

Fra : Zalza

Dato : 27-03-04 12:04

Har du spillet CS tidligere ?

du kan se raten ved at skrive cl_showfps 1
i consollen

Der er flere måder at få den over 60 på..

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Zif

Dato : 28-03-04 17:17

Ja, jeg ved jo at min refresh rate er 60, men hvordan får jeg
den op på 85, som jeg normalt kører med

Zif

Fra : Kasper Aae

Dato : 27-03-04 14:32

On Sat, 27 Mar 2004 08:04:40 +0100, "Zif"
<peter.hedegaard@FJERNemail.dk> wrote:

>Er der nogen der har fundet ud af at ændre
>"refresh raten", jeg kan ikke se at man kan ændre
>standardindstillingen som er på sølle 60 hz, vildt belastende at kigge på.

Har du et Geforce kort? Så kig her:

http://www.majorgeeks.com/download.php?det=1547

--
Kasper Aae