Farcry problem løst ;-)
Fra : Simonsen

Dato : 26-03-04 22:39

Kunne ikke få spillet til at virke pga emulation software,
efter et tip fra en anden spiller fandt jeg en no-cd patch,
og nu køre det bare derudaf.
VH Simonsen

--
Ved svar, fjern
spamfree_ fra mailadresse

Fra : Steen

Dato : 26-03-04 22:49

"Simonsen" <spamfree_simonsen@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne ikke få spillet til at virke pga emulation software,
> efter et tip fra en anden spiller fandt jeg en no-cd patch,
> [...]

Hej Simonsen.

Kunne du ikke lige sende en adrs. på den patch ?

Hilsen Steen

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-03-04 23:32

> Hej Simonsen.
>
> Kunne du ikke lige sende en adrs. på den patch ?
>

> Hilsen Steen

Du kunne prøve her
http://www.megagames.com/cracks/html/c911840_0.htm

Kurt

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-03-04 08:52

Er spillet på DVD eller CD? Og hvor meget fylder det?

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 09:26

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er spillet på DVD eller CD? Og hvor meget fylder det?

DVD, omkring 3.6 Gbyte, så vidt jeg husker :)

Bare pis at mit DVD drev er stået af, så FarCry bliver et "dyrt"
bekendskab...

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-03-04 17:38

Lars Jensen wrote:
> DVD, omkring 3.6 Gbyte, så vidt jeg husker :)

Og det er hvad det fylder på DVD'en? Ikke hvad det fylder på harddisken
efter installation?

> Bare pis at mit DVD drev er stået af, så FarCry bliver et "dyrt"
> bekendskab...

Det er altid dyrt at skifte ud Men lur mig om ikke flere og flere spil
vil udkomme på DVD fremover, så en "spildt" investering kan man vel heller
ikke kalde det.

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 18:16

> Og det er hvad det fylder på DVD'en? Ikke hvad det fylder på harddisken
> efter installation?

3.45 Gbyte på DVD'en

3 Gb installeret.

> Det er altid dyrt at skifte ud Men lur mig om ikke flere og flere spil
> vil udkomme på DVD fremover, så en "spildt" investering kan man vel heller
> ikke kalde det.

Endte med at købe en DVD brænder, kunne være man fik brug for det engang! :)

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-03-04 18:35

Lars Jensen wrote:
> 3.45 Gbyte på DVD'en
>
> 3 Gb installeret.

OK, takker.

Fra : Simonsen

Dato : 27-03-04 09:34

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er spillet på DVD eller CD? Og hvor meget fylder det?
>
> Mit spil er på dvd, og det kommer ikke til at fylde mere end når du
installere det, ved at du sætter en patch ind, altså 4 gb.
Vh Simonsen

Fra : kim

Dato : 27-03-04 10:58

"Simonsen" <spamfree_simonsen@galnet.dk> skrev
> installere det, ved at du sætter en patch ind, altså 4 gb.

Hvilken patch ?

Mvh Kim

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-03-04 11:02

kim wrote:
> "Simonsen" <spamfree_simonsen@galnet.dk> skrev
>
> Hvilken patch ?
>
> Mvh Kim

vel den no-dvd patch der er blevet talt så meget om.

_Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Simonsen

Dato : 27-03-04 12:30

"kim" <Fuck@OFF.dk> skrev i en meddelelse
> "Simonsen" <spamfree_simonsen@galnet.dk> skrev
>
> Hvilken patch ?
>
> Mvh Kim
>
> No-cd patch, fundet vha google.
vh Simonsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-03-04 17:35

kim wrote:
> Hvilken patch ?

Der er såmænd også kommet en officiel patch 1.1 ud:

http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=farcry

26.5MB.

The v1.1 patch contains a large number of changes and fixes including:
toggle modes for Aim and Crouch, Punkbuster support, multiplayer
improvements, bug fixes and improved graphics fixes.

Er der nogen der gider forklare hvad Punkbuster helt nøjagtigt er?

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 18:11

> Der er såmænd også kommet en officiel patch 1.1 ud:
>
> http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=farcry
>
> 26.5MB.

Det var satme hurtigt... er først ved at installere det nu... må hente
patchen bag efter, det tager jo ikke flere minutter :)

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-03-04 18:33

Lars Jensen wrote:
> Det var s*tme hurtigt... er først ved at installere det nu... må hente
> patchen bag efter, det tager jo ikke flere minutter :)

Hvis det er en NO-CD patch (til 1.1) du mener er den vist ikke ude endnu.
Hvis du finder den vil jeg da gerne høre nærmere.

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 18:50

> Hvis det er en NO-CD patch (til 1.1) du mener er den vist ikke ude endnu.
> Hvis du finder den vil jeg da gerne høre nærmere.

Nej nej, jeg mente at det var hurtigt at der kom en officiel patch.

Sjovt nok kunne jeg ikke starte FarCry efter installationen, heller ikke med
Daemon tools slået fra, og jeg har ikke andet "sjovt" installeret.

Med NoCd 1.0 kunne jeg så godt starte det... det er altså lidt skrammel.

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-03-04 18:58

Lars Jensen wrote:
> Med NoCd 1.0 kunne jeg så godt starte det... det er altså lidt
> skrammel.

Så må du jo vente med at installere patch 1.1 indtil der er en 1.1 no-cd
patch ude. Det bruger jeg altid, gider ikke at sidde og lege diskjockey.

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 19:06

> Så må du jo vente med at installere patch 1.1 indtil der er en 1.1 no-cd
> patch ude. Det bruger jeg altid, gider ikke at sidde og lege diskjockey.

Tror jeg våger pelsen alligevel.

Nu skal jeg bare finde et sted hvor jeg ikke skal vente en time på at få
filen.

Må jeg egentlig smide den på min egen hjemmeside, så folk kan få glæde af
den?!

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 19:38

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så må du jo vente med at installere patch 1.1 indtil der er en 1.1 no-cd
> patch ude. Det bruger jeg altid, gider ikke at sidde og lege diskjockey.

Hmmm... ingen problemer efter 1.1 patch. Jeg synes faktisk det kører lidt
bedre, men troen flytter bjerge!

Lars B

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-03-04 20:22

Lars Jensen wrote:
> "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmmm... ingen problemer efter 1.1 patch. Jeg synes faktisk det kører
> lidt bedre, men troen flytter bjerge!
>
> Lars B

"Tro flytter polygoner"

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 08:06

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> "Tro flytter polygoner"

Jeps :)

Faktisk så virker NOCD-patch til 1.0 stadig, selv om jeg har patchet til
1.1, det er jo herligt nok!

> -Sune

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-03-04 12:24

Lars Jensen wrote:
> Faktisk så virker NOCD-patch til 1.0 stadig, selv om jeg har patchet
> til
> 1.1, det er jo herligt nok!

Jeps, rart at høre. Har ikke spillet endnu, men det varer ikke så længe
Læste i en anmeldelse at det skulle være noget af det bedste siden
Half-Life, men lad os nu se........

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 13:38

> Jeps, rart at høre. Har ikke spillet endnu, men det varer ikke så længe

> Læste i en anmeldelse at det skulle være noget af det bedste siden
> Half-Life, men lad os nu se........

Helt klart fedt... det "ejer" ind til videre FPS-scene (wow, gamertalk der)
:)

Jeg har smidt lidt screenshots på http://www.zulfo.dk/fcry/index.htm

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-03-04 14:00

Lars Jensen wrote:
> Helt klart fedt... det "ejer" ind til videre FPS-scene (wow,
> gamertalk der) :)

Lyder godt. Skal lige have leget lidt med Battlefield 1942 Vietnam først

> Jeg har smidt lidt screenshots på http://www.zulfo.dk/fcry/index.htm

Jeg smutter lige en tur derover.