Battelfield Vietnam ..Kan ikke læse cden :~
Fra : Kim Borg Petersen

Dato : 26-03-04 22:26

HJÆLP Min computer vil ikke starte BFV øv øv " Please insert correct CD-ROM
"
Mit DVD drev vil ikke læse cden. så jeg har kun min DVD Brænder...
Jeg har ingen problemer med at inst spillet, men når jeg vil spille kommer
Please insert correct CD-ROM ........ FORBANDET lort kan de ikke bare lade
være med at lave kopi beskyttelse " MIT SPIL ER ORIGINALT " men de
skal jo altid lave noget lort for at man skal ku kopiere dem

System Win XP med SP1
4 HD
1 DVD " ukendt men gammel 8x "
1 DVD brænder "Pioneer A07D"
4 Visuelle Drev

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-03-04 23:44

"Kim Borg Petersen" <Qbas_dk@cool.dkSPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mit DVD drev vil ikke læse cden. så jeg har kun min DVD Brænder...
> Jeg har ingen problemer med at inst spillet, men når jeg vil spille kommer

Please insert correct CD-ROM ( plejer den at skrive når det er en kopi)

FORBANDET lort kan de ikke bare lade være med at lave kopi beskyttelse
Det synes jeg er en god ide at de laver kopi beskyttelse

MIT SPIL ER ORIGINALT
Er det os du prøver at overbevise eller dig selv, siden du skriver med stort

> System Win XP med SP1
> 4 HD
> 1 DVD " ukendt men gammel 8x "
> 1 DVD brænder "Pioneer A07D"
> 4 Visuelle Drev
Prøv evt. at fjerne dine 4 Visuelle Drev.
det kunne jo være at det er dem der laver lort i det

Kurt

Fra : Kim Borg Petersen

Dato : 27-03-04 01:21

Jeg har fundet problemet ... det var mine virtuelle drev, der driller.. og
det er et Orginalt spil.... jeg kan scanne bongen til dig hvis du ikke tror
mig !
Og jeg hader, at jeg altid skal have en cd i mit drev, bare for at skulle
kunne spille spilet... Hvis jeg gerne vil have cden til at være i drevet så
ville jeg ikke bruge en PC... men PS2 eller XBOX...

Fra : Mike

Dato : 28-03-04 00:09

> [...]
> kunne spille spilet... Hvis jeg gerne vil have cden til at være i drevet

> ville jeg ikke bruge en PC... men PS2 eller XBOX...

Godt at du fik det til at kører, her er det endnu IKKE lykkedes.
Mit Plextor 708A vil bare ikke læse den CD efter installering(når den
tjekker efter original cd'en) ved start.
Yep's det er ikke en kopi, det er dog muligt at smide crackede filer ind, så
jeg kan spille single player( lidt TRIST ikk )

Samme problem har jeg også med MOHAA Breakthrough (War Chest) udgaven med
alle udvidelserne i.

Jo det er squ PISSE irreterende at sidde med 2 spil til omkring de 700
bananer og ikke kunne spille Online eller BARE spille generelt.

Ps: ingen Virtuelle drev (Clone/Deamon o.s.v.)

mvh
Mike

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-04-04 17:37

Mike wrote:
> "Kim Borg Petersen" <Qbas_dk@cool.dkSPAM> skrev i en meddelelse

*lol* det skal nok hjælpe på troværdigheden.

Bong = rygeinstrument
Bon = kvittering

-Sune

--