Counter strike (den nye)
Fra : Mogens Dammand

Dato : 26-03-04 17:25

Hej

Jeg har lige hentet det nye ''Condition Zero'' til ungerne, men vi kan ikke
få online spillet igang. Nogen gode idéer???

Mogens

Fra : Zalza

Dato : 26-03-04 18:25

> Jeg har lige hentet det nye ''Condition Zero'' til ungerne, men vi kan
ikke
> få online spillet igang. Nogen gode idéer???

Hvilke fejl får i når i prøver ?

Man skal klikke på Find servers

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Zalza

Dato : 26-03-04 18:31

ps.

Nu er ''Condition Zero'' jo også et singlplayer spil af den populære
Counter-Strike som kun var multiplayer

Men Multiplayer delen er også flot med de nye maps osv.

Nogle spår at cs:cz vil afløse cs 1.6 helt ! - Hvilket også er mit eget bud
på fremtiden. Så flot er det.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Mogens Dammand

Dato : 26-03-04 22:21

> Jeg har lige hentet det nye ''Condition Zero'' til ungerne, men vi kan
> ikke
> >

> Hvilke fejl får i når i prøver ?
>
> Man skal klikke på Find servers

Når vi klikker på online play kommer der en box op hvor man vælger sprog, og
så installere den Steam, hedder det vist. Det gør vi så, og prøver at logge
på igen, men med samme resultat, vil installere igen, hvilket den har gjort
en gang.

Hvor er find servers?

Mogens

Fra : Zalza

Dato : 26-03-04 23:18

> [...]
logge
> på igen, men med samme resultat, vil installere igen, hvilket den har

åååkey så er jeg med ;)

cz skal spilles online via Steam

Du skal sige ja til at den skal installeres i steam, og sige ja til den skal
ryde op efter sig dvs. slette den gamle cz mappe.

Inden du gør dette skal du nok prøve at åbne steam og lave dig en bruger ..
det er mail + password

Jeg trode i havde prøvet det 'gamle' CS før.. og dermed også Steam.

Spørgsmål..? bare sig til.

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : HMLN

Dato : 26-03-04 19:18

Hej!

Har du muligvis en firewall på maskinen, som du ikke har åbnet for?

/H

Fra : Mogens Dammand

Dato : 26-03-04 22:23

> Hej!
>
> Har du muligvis en firewall på maskinen, som du ikke har åbnet for?

Der var måske en mulighed, men de kan godt spille Diablo II uden problemer.

Mogens