Hvad hed spillet?
Fra : PL

Dato : 26-03-04 16:38

Hej NG!

For en del år siden (omkring 96) prøvede jeg et spil hvor man styrede dels
en helikopter, dels en lille jeep som man bevægede rundt i et meget kuperet
terræn med diverse søer/have. Man havde en lille radar der markerede
objectives samt fjenders position. Spillet var så vidt jeg husker ret nemt
at styre (man så helikopteren og jeepen bagfra og brugte få taster til at
styre og skyde med).
Er der nogen der kan huske hvad det hedder og eventuelt hvor man kan få fat
i det henne?

MVH
Per

Fra : Frost

Dato : 26-03-04 17:06

"PL" <perREMOVE@stischPUNKTUM.dk> wrote in message
> [...]
> styre og skyde med).
> Er der nogen der kan huske hvad det hedder og eventuelt hvor man kan få

Jeg mener at kunne huske et spil ved navn Swiv 3D der kunne passe på den
beskrivelse - hvor det kan findes, ved jeg dog ikke...

Fra : PL

Dato : 26-03-04 17:31

"Frost" <dsl13738@vip.cybercityNOSPAM.dk> wrote in message
> Jeg mener at kunne huske et spil ved navn Swiv 3D der kunne passe på den
> beskrivelse - hvor det kan findes, ved jeg dog ikke...

Det er rigtigt jeg genkender navnet tak for hjælpen

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-04 23:03

"PL" <perREMOVE@stischPUNKTUM.dk> skrev i en meddelelse

> "Frost" <dsl13738@vip.cybercityNOSPAM.dk> wrote in message
> >
> Det er rigtigt jeg genkender navnet tak for hjælpen

Jeg har det faktisk liggende originalt... tror jeg... var det noget!? :)

Lars B

Fra : PL

Dato : 27-03-04 08:03

> Jeg har det faktisk liggende originalt... tror jeg... var det noget!? :)
>
> Lars B

Hep hey!

Så snakker vi! check lige om du har det, så må vi jo lige finde ud af et
eller andet, jeg er frisk!

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 18:10

> Hep hey!
>
> Så snakker vi! check lige om du har det, så må vi jo lige finde ud af et
> eller andet, jeg er frisk!

Så er det fundet frem.... faktisk i original emballage!

Jeg har en hel del spil fra den periode, originale, var der mon andet du
kunne være interesseret i?

Prøv at maile mig på lars snabela zulfo dot dk (sæt den selv rigtig sammen!
:)

Lars B