Sidder god og grundig fast i FarCry
Fra : Flare

Dato : 25-03-04 17:45

Jeg har lige fløjet i Para Glider gennem en kløft og er nu nået til en base
hvor jeg skal "Blow the Armory up to make a diversion". Men hvordan fanden
får jeg sprængt det i luften? Jeg har taget et access kort fra et af teltene
men døren åbner ikke og man kan ikke placerer det uden for bygningen..

Hvad faen gør jeg?

Mvh
Anders

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-03-04 18:28

> [...]
teltene
> men døren åbner ikke og man kan ikke placerer det uden for bygningen..

samme problem her - jeg prøvede mange gange, men pludselig (femte gang eller
noget) åbnede døren - du skal have bombe og keycard - jeg har en anelse om
man skal være lidt stealth og de må ikke nå at starte alarmen - eller osse -
vigtigt - start forrige savegame -altså den savefil du har før pågældende
bane med armory og gennemfør derfra - sån fik jeg det til at virke.

vh
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jackie

Dato : 25-03-04 19:55

"Flare" <nomail@sorry.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
teltene
> men døren åbner ikke og man kan ikke placerer det uden for bygningen..

Du skal placere Dynamitten inde i Armory, men som jeg husker det, skal du
ikke gennem gitterdøren, da sprængladningen skal placeres udenfor
gitteret...(Er en orange markering på det sted du skal placere det).

Jackie

Fra : Flare

Dato : 25-03-04 21:11

> Du skal placere Dynamitten inde i Armory, men som jeg husker det, skal du
> ikke gennem gitterdøren, da sprængladningen skal placeres udenfor
> gitteret...(Er en orange markering på det sted du skal placere det).

Problmet var at jeg ikke KUNNE komme ind i Armory huset. Efter at have taget
forrige save...4 gange i træk lykkedes det til sidst døren åbnede. Men
alarmen var nu sat så det var ikke det der var problemet sniper.....Men helt
sikkert en bug.

Anders

Fra : --=Stone=--

Dato : 25-03-04 21:33

> alarmen var nu sat så det var ikke det der var problemet sniper.....Men
helt
> sikkert en bug.

nøøøø det tror jeg ikke, havde overhovedet ikke probs. på det pågældende
sted !!

--
--=STONE=--©
http://www.streetfighters.danmark.nu

Fra : Flare

Dato : 26-03-04 14:39

> nøøøø det tror jeg ikke, havde overhovedet ikke probs. på det pågældende
> sted !!

Nej men en bug betyder jo ikke at alle oplever det. Når jeg både har kort og
sprængstof burde jeg komem ind. 4 gang jeg gjorte nøjagtig det samme gik
døren lige så fint op. Du skal jo huske på at elle events i spillet stadig
er scriptet, så der skal ikke meget til at få en handling til at kikse.

Anders

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-03-04 22:23

> [...]
> forrige save...4 gange i træk lykkedes det til sidst døren åbnede. Men
> alarmen var nu sat så det var ikke det der var problemet sniper.....Men

ja det tror jeg fakker talt osse, men mon ikke de smider en patch efter os
der retter den fejl når nu spillet lige bliver udbredt lidt mere.