Far Cry Demo.
Fra : Vega

Dato : 25-03-04 16:53

Hej gruppe.

Er der sådan en ude, og hvor kan den hentes henne, uden at man skal
registrere en hel masse?

Mvh. Vega.

Fra : iddqd

Dato : 25-03-04 16:56

Vega wrote:

> Hej gruppe.
>
> Er der sådan en ude, og hvor kan den hentes henne, uden at man skal
> registrere en hel masse?

Ja da, den har været der i et stykke tid. Der er endda kommet en ekstra
bane til den.

Jeg henter selv demoer, patches, videoer m.v. på www.fileshack.com, der
skal man godt nok registrere sig blot har de aldrig sendt mig en reklame
og det er et godt sted at finde alt.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-03-04 17:21

iddqd wrote:
> Jeg henter selv demoer, patches, videoer m.v. på www.fileshack.com,
> der skal man godt nok registrere sig blot har de aldrig sendt mig en
> reklame og det er et godt sted at finde alt.

Ellers er der f.eks.

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=farcry

Du behøver ikke at registrere dig, til gengæld skal du nok regne med at
sidde lidt i kø først.

Fra : Vega

Dato : 25-03-04 17:33

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ellers er der f.eks.
>
> http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=farcry
>
> Du behøver ikke at registrere dig, til gengæld skal du nok regne med at
> sidde lidt i kø først.

Takker.
Hvordan kører spillet hos jer?

Mvh. Vega.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 25-03-04 17:55

Vega wrote:
> "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Takker.
> Hvordan kører spillet hos jer?
>
> Mvh. Vega.

Det kører tlsyneladende perfekt i 1024x768x32 med alt på low. Men det er
selvfølgelig ikke så pænt.

P3-1400/512/133, Geforce2ti, 512MB RAM.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Vega

Dato : 25-03-04 18:12

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Det kører tlsyneladende perfekt i 1024x768x32 med alt på low. Men det er
> selvfølgelig ikke så pænt.
>
> P3-1400/512/133, Geforce2ti, 512MB RAM.

Ok, jeg er spændt på at prøve demo'en,
og hvor mange detaljer jeg kan have på før det begynder at blive ubrugeligt.

Mit system er:

AMD XP2700+
512MB PC2700 ram
Radeon 9800 PRO 128MB ram.

Mvh. Vega.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 26-03-04 12:56

Vega wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

Snippings

> Ok, jeg er spændt på at prøve demo'en,
> og hvor mange detaljer jeg kan have på før det begynder at blive
> [...]

Jeg vil gætte på at du kan køre det flydende i mindst 1024x768 med alt
på medium, måske nok med nogle enkelte ting på high hvis du ikke slår
antialiasing til. Men det er bare et gæt.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-03-04 19:06

Sune Mika Salminen wrote:

> Det kører tlsyneladende perfekt i 1024x768x32 med alt på low. Men det
> er selvfølgelig ikke så pænt.
>
> P3-1400/512/133, Geforce2ti, 512MB RAM.

Glimrende i 1024x768x32 med alt på medium. Kan godt køre på High, men så
kører det ikke så glidende mere.

Athlon Barton XP 2500+ (overclocked til 2800+)
GeForce4 Ti 4400 (overclocked til Ti 4600)
2x512MB DDR RAM

Fra : Brian Lund

Dato : 25-03-04 19:45

> Takker.
> Hvordan kører spillet hos jer?

Øh, det var vidst 1024*768 eller 800*600 med alle detaljer på max, det kørte
flydende 95% af tiden.

Maskine:
AMD XP 2200+ (133 MHz FSB)
DDR-RAM
ATI Radeon 9500 Pro

Brian

Fra : Madsen

Dato : 25-03-04 20:52

On Thu, 25 Mar 2004 16:53:07 +0100, "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk>
wrote:

>Hej gruppe.
>
>Er der sådan en ude, og hvor kan den hentes henne, uden at man skal
>registrere en hel masse?

Kan hentes hos http://www.fz.se/
uden registrering og i kanon tempo

mvh Madsen