Counter Strike
Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-03-04 16:45

Hejsa

Jeg har ikke så meget tjek på Counter Strike, men så en reklame for
det her. Kan det spiles online eller er det kun lokalt på min egen
maskine?

http://shop.boomtown.net/da_dk/shop/view.product.php?id=40078061011

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Zalza

Dato : 25-03-04 17:03

> Jeg har ikke så meget tjek på Counter Strike, men så en reklame for
> det her. Kan det spiles online eller er det kun lokalt på min egen
> maskine?

Altså... linket fører til spillet ''Counter-strike: Condition Zero''

Det er Single Player missioner i Counter-strike ånden - men der er også
mulighed for multiplayer over nettet mod andre ''Counter-strike: Condition
Zero'' spillere

Det normale ''Counter-strike'' er kun multiplayer. og koster 99 kr

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : bolton_4000

Dato : 25-03-04 18:46

> [...]
> Zero'' spillere
>
> Det normale ''Counter-strike'' er kun multiplayer. og koster 99 kr

Det skal lige tilføjes at Half-life som før er blevet brugt til CS ikke mere
garanteres at virke til CS, da der er begyndt at opstå probs med at HL-keys
ikke virker til det. Istedet siges det at man skal købe det nye cs hvis man
vil spille det. Kender selv et par stykker hvis key pludselig ikke virker,
og har oplevet at nye keys heller ikke virker. Man kan være heldig de
virker, men spørgsmålet er nok: hvor længe, og vil man tage chance. :)

--
// Brian
EB-Games - Denmark - Slagelse.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-03-04 20:08

On Thu, 25 Mar 2004 17:03:08 +0100, "Zalza" <nospam@nospam.no> wrote:

>Det er Single Player missioner i Counter-strike ånden - men der er også
>mulighed for multiplayer over nettet mod andre ''Counter-strike: Condition
>Zero'' spillere

oK - dvs at jeg og en kammerat kan købe hver sin"Condition
Zero" og plaffe løs på hinanden over nettet

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Zalza

Dato : 25-03-04 20:18

> oK - dvs at jeg og en kammerat kan købe hver sin"Condition
> Zero" og plaffe løs på hinanden over nettet

Yes Sir. !

--
/Zazla
www.Yoo.dk