Far Cry fryser
Fra : sharky

Dato : 24-03-04 22:49

Hej,

Nogen der har problemer med at Far Cry fryser lige efter den har loadet og
skal til at i gang med at vise noget ?

Jeg spillede en time i går og pludselig frøs den. Siden har jeg ikke kunnet
få den ordentlig i gang. Jeg har prøvet at afinst. og geninst. Det hjalp
ikke. Andre spil virker uden problemer.

Nogen ideer ?

På forhånd tak.

Fra : sharky

Dato : 25-03-04 01:40

Nu har jeg fået gang i den på en eller anden måde.

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 25-03-04 15:58

Hejsa.

Er selv nået langt og det er så fedt det spil så du har noget at glæde dig
til !!. der kommer nogen chok med tiden!.. tro mig.. har været ved at sætte
træskoen et par gange hehe..

Et hint!

Er nået til en bane i bygning i et bjerg på en ø... kommer ind i
koridoren..... kigger meget forsigtigt rundt og spore mig frem med FULDT
ladt gun og liv.. SØG FOR DET!... går stille hen i kigge på et glas parti
hvor man ikke kan kigge igennem rigtigt..... musiken forsvinder meget kort
efter!.. og BANG!!!! så ryger der bare en motherfucker! af en monster
igennem rude som er usynlig!! FUCK ET CHOK JEG FIK OG BAS`n i mit subwoofer
sæt var ved at få et slagtilfælde! skal lige siges det er noget der rykker
det sæt jeg har så min overbo har nok fået et chok også da jeg spiller med
lyd der kan høres!..... men spillet er kanon...

Så hvis du har et subwoofer sæt og noget et godt lydkort ? så få det bedste
ud af spille`s option og nyd alt!!!

Hilsen
Dawebman...

Fra : TC

Dato : 25-03-04 20:30

Hej,mit fryser også,lige efter pc`en loader carrier-banen,er der en der har
et savegame,til lige efter starten af den bane?,mangler det meget :)
TC

Fra : sharky

Dato : 26-03-04 12:48

> Hej,mit fryser også,lige efter pc`en loader carrier-banen,er der en der
har
> et savegame,til lige efter starten af den bane?,mangler det meget :)

Der kom jeg på mærkværdig vis til, men næste level gider ikke loade på min.
Træls at du også har problemet, men alligevel rart at vide at det ikke kun
er mig. Nu skal vi så bare have fundet ud af hvad der gør at den ikke gider
loade rigtigt hver gang.

Nogen forslag ?

Fra : sharky

Dato : 28-03-04 14:45

> Hej,mit fryser også,lige efter pc`en loader carrier-banen,er der en der
har
> et savegame,til lige efter starten af den bane?,mangler det meget :)

Har du fundet en løsning ?

Jeg har prøvet at opgradere til far cry ver. 1.1, men uden held. Hvilket
grafikkort bruger du ? Jeg har min ati driver mistænkt, men på den anden
side virker alle andre spil jo, så det må være noget med far cry.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-03-04 21:24

> Jeg har prøvet at opgradere til far cry ver. 1.1, men uden held. Hvilket
> grafikkort bruger du ? Jeg har min ati driver mistænkt, men på den anden
> side virker alle andre spil jo, så det må være noget med far cry.

Jeg har et ati 9500 pro med catalyst 3.8 driver. Der virker det uden
problemer.

Kurt

Fra : sharky

Dato : 28-03-04 23:28

> Jeg har et ati 9500 pro med catalyst 3.8 driver. Der virker det uden
> problemer.

Jeg har også lige inst. windows på en anden harddisk og efterfølgende inst.
Far Cry. Her virker det uden problemer med den nyeste catalyst, så spm. er
om jeg måske har noget refreshrate tool inst. som irriterer den eller noget
andet. Men geninst. nok snart, så det er nok løsningen.

Fra : Tulle

Dato : 17-04-04 00:48

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> wrote in

> [...]
> kunnet få den ordentlig i gang. Jeg har prøvet at afinst. og geninst.
> Det hjalp ikke. Andre spil virker uden problemer.

Forsøger du med den orginale eller en pirat kopi. !
DVD eller 5 disk cd'r udgaven. !
Selv køre jeg med 5 disk udgaven og ikke original.
Det køre uden problemer med mit Hercules kort med 32 mb. ram.
Dog har jeg nogle spil som mit grafikkort ikke kan hamle op med.
Forventede ikke at Far cry kunne køre , men blev overrasket.
Sidder dog fast i spillet nu , men det spørger jeg om i en ny tråd..

Tulle.