Deud Ex Inv. War . Er demoen den første mi~
Fra : a

Dato : 24-03-04 19:31

Hej.
Jeg har ikke installeret demoen endnu. Ej heller spillet.
Så er der nogen der lige umiddelbart kan sige om demoen er forskellig fra
original spillet. F.eks er demoen den første mission i originalen?

Hilsen
Torben

Fra : Gerner

Dato : 24-03-04 21:30

On Wed, 24 Mar 2004 19:30:49 +0100, "a" <a@a.dk> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>Så er der nogen der lige umiddelbart kan sige om demoen er forskellig fra
>original spillet. F.eks er demoen den første mission i originalen?

Nej, den er en bid af en senere mission og er frivillig. Jeg foreslår du hopper
den over, hvis du ikke lige vil se hvordan den spilles nu (kun en enkelt ændring
i gameplay så vidt jeg husker). Der findes nu et alternativ til at få en pilot
til de videre flyvninger. Klart et bedre alternativ.

Et tip til at få penge ud af det i selve spillet, så installer demoen og læg
mærke til hvilke greasels der vinder alt efter hvad du foretager dig, og gør så
det samme i spillet.

--
Gerner
952WU/4473hrs

Fra : Kasper Aae

Dato : 25-03-04 21:25

On Wed, 24 Mar 2004 21:30:02 +0100, Gerner
<nospamadresse@postkasse.org> wrote:

> [...]
>mærke til hvilke greasels der vinder alt efter hvad du foretager dig, og gør så

Dit svar hører vist til i FPS-gruppen, hr. netbetjent.

--
Kasper Aae

Fra : Gerner

Dato : 25-03-04 23:09

On Thu, 25 Mar 2004 21:25:11 +0100, Kasper Aae<nospam@thanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Dit svar hører vist til i FPS-gruppen, hr. netbetjent.

Det var det jeg skrev i 2003, men der var en del modstand mod det og konsekvent
mudderkast. Ville du have skrevet det samme og dermed støttet mig i 2003 ?
Og hvem der er netbetjent ? Den der skriver:"Dit svar hører vist til i
FPS-gruppen"

Nå men her er lidt data fra 2003.

>Newsgroups: dk.spil.computer
>Subject: Re: Deus Ex Invisible War Euro release februar 2004
>Date: Wed, 03 Dec 2003 14:52:21 +0100

>Hvad laver denne tråd i denne gruppe ? Spillet er FPS.

Men der holdt du din kæft. Så .................?

Desuden har der senere været DX og DX2 tråde i denne gruppe.

Men også til dem har du holdt din kæft. Så..................?

Er der nu stemning for at tråden så hører hjemme i FPS gruppen ?
Det vil være interessant at få at vide.

--
Gerner
957WU/4497hrs

Fra : Kasper Aae

Dato : 26-03-04 13:06

On Thu, 25 Mar 2004 23:08:46 +0100, Gerner

> [...]
>mudderkast. Ville du have skrevet det samme og dermed støttet mig i 2003 ?
>Og hvem der er netbetjent ? Den der skriver:"Dit svar hører vist til i

Du ved godt hvad ironi betyder, ikke? Jeg undrer mig nu bare over, at
du kan fare sådan i flint over at Wings spørgsmålet ikke blev postet i
flysim gruppen, når du åbenbart har et ret lempeligt forhold
gruppeopdelingen, når det drejer sig om spil du selv er interesseret
i.

Hvad med bare generelt at tage den lidt mere med ro?

--
Kasper Aae

Fra : a

Dato : 26-03-04 17:38

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i.
>
> Hvad med bare generelt at tage den lidt mere med ro?

Tage den generelt lidt mere med ro?
Hvaffor en fisk svømmer rundt efter noget at kommentere i andres tråde, der
er fuldstændigt uvedkommende emnet kasper?

Jeg ville lige kommentere. Det er jo "min" tråd, eller burde være det.
Jeg er lidt irriteret over at få uvedkommende svar.
-
Torben

Fra : Gerner

Dato : 26-03-04 18:03

On Fri, 26 Mar 2004 13:05:37 +0100, Kasper Aae<nospam@thanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Du ved godt hvad ironi betyder, ikke? Jeg undrer mig nu bare over, at

Nåh, det er de røde ører der taler der.

> [...]
>flysim gruppen, når du åbenbart har et ret lempeligt forhold
>gruppeopdelingen, når det drejer sig om spil du selv er interesseret

Og hvor ved du fra jeg ikke ville have svaret på wings spørgsmålet i den rigtige
gruppe ? Jeg er nemlig flysimmer, og har været det siden den første ms flysim.

>Hvad med bare generelt at tage den lidt mere med ro?

Hvad om du bare forsvandt. Og undlod at skrive til mine indlæg. Du har aldrig
haft andet end mudder at komme med. troll

--
Gerner
961WU/4515hrs