Gratis spil (fulde)
Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-03-04 10:49

Hej

Jeg har efter langtid overvejelse begyndt at lave en lille hjemmeside med
gratis spil (fulde) Det bliver isæt rpg og shoot'em up spil.

Jeg vil egentlig lige hører om der er nogen som har nyttige links jeg kunne
få.

Siden kommer til at hedde www.gratisgames.dk
Grunden til at den bliver lavet er fordi, jeg ofte har set spørgsmål ang.
gratis online spil herinde.

Jeg ved der findes mange andre sider, men de fleste er ret dårlige, og er
måske også lidt mere flash online spil.

Mvh Michael

Fra : Champion

Dato : 24-03-04 10:56

Michael Thomsen wrote:
> [...]
ang.
> gratis online spil herinde.
>
> Jeg ved der findes mange andre sider, men de fleste er ret dårlige, og

Kan du bruge denne?
http://www.worldoffreegames.com/

Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-03-04 11:04

> Kan du bruge denne?
> http://www.worldoffreegames.com/

Den var da ret god...! Tak for det.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-03-04 11:09

Hej igen

Jeg må nok hellere lige nævne at siden bliver mest koncentreret om online
spil, som f.eks.

Wolfenstein
Gunbound
Project Entropia
Fairyland
og mange andre.

Der bliver også forum som indeholder grupper til rigtig mange spil. Der vil
selvfølgelig også være grupper til spil som ikke er gratis.

Mvh Michael

Fra : Emil Jensen

Dato : 24-03-04 16:42

> Siden kommer til at hedde www.gratisgames.dk

Hvis du ikke allerede har registreret den, må jeg så foreslå gratisspil.dk
eller freegames.dk. Det der med at blande dansk og engelsk lyder ikke så
godt synes jeg...

Mvh

Emil

Fra : Brian Lund

Dato : 24-03-04 19:42

> Hvis du ikke allerede har registreret den, må jeg så foreslå gratisspil.dk
> eller freegames.dk. Det der med at blande dansk og engelsk lyder ikke så
> godt synes jeg...

Jeg giver dig ret i at "gratisgames" lyder dumt... Men nu er jeg heller ikke
typen der kalder min spil-mappe for "games" :)

www.gratisspil.dk er dog taget hvis du havde set efter ;)

Brian

Fra : Emil Jensen

Dato : 24-03-04 23:22

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg giver dig ret i at "gratisgames" lyder dumt... Men nu er jeg heller
ikke
> typen der kalder min spil-mappe for "games" :)
>
> www.gratisspil.dk er dog taget hvis du havde set efter ;)

Ups, jeg havde ikke set efter...

Fra : Michael Thomsen

Dato : 25-03-04 06:45

> Ups, jeg havde ikke set efter...

Jeg ved godt at navnet ikke er det bedste, men næsten alt andet er taget.

Mvh Michael

Fra : Michael VF

Dato : 24-03-04 17:17

Prøv her... masser af spil, nogle af de ældre spil som er gået hen og blevet
freeware ligger også til fri download.
http://www.the-underdogs.org/

/Michael Villekjær

Fra : bolton_4000

Dato : 26-03-04 07:53

Hvad med Americas Army!
WWW.AmericasArmy.com
Gratis 1. klasses 1. person shooter sponsoreret af USA.

--
// Brian
EB-Games - Denmark - Slagelse.

Fra : Allan Bojsen

Dato : 27-03-04 23:06

> [...]
>gratis spil (fulde) Det bliver isæt rpg og shoot'em up spil.
>Jeg vil egentlig lige hører om der er nogen som har nyttige links jeg kunne

God idé! Vi nævner en række gratis spil på vores site, men jeg har
desværre ikke det gydlne oveblik over omfanget. Prøv at kigge under
Downoads.
Good luck!
Ps. freegamez.dk er ledigt. En mulighed???
Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til nettet