CS - Condition Zero....
Fra : Sandman

Dato : 24-03-04 10:32

Fra : Zalza

Dato : 24-03-04 11:12

Fra : Sandman

Dato : 24-03-04 11:15

> /Zazla

Takker...

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 25-03-04 13:39

"Sandman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
news:Oyc8c.127052$jf4.6920786@news000.worldonline.dk...
> Hejsa,
>
> Hvor kan jeg bestille det billigst...??

Jeg bestilte det via steam i torsdags, gav 180 kr ca (29.95$), kræver dog
man har visa eller mastercard. Fordelen ved at bestille det via steam er at
du kan få det før det kommer i butikkerne den 26.3. Hvis man købte via steam
kunne man allerede fra i torsdags hente det. Derudover giver steam rabat til
dem der allerede ejer counter-strike, men tilbuddet gælder kun til den 1.04.
Hvis man gerne vil have det stående på reolen, kan man evt. kigge på
http://www.spilpriser.dk eller kigge i boomtowns shop hvor jeg har bestilt
et eks af spillet til min forlovet.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 26-03-04 01:06

gahh hvad har jeg gang i der skulle have stået tirsdags ikke torsdags.

Hygge

AngelFire *KUK*