Battlefield Vietnam
Fra : KE

Dato : 23-03-04 22:18

Hej Ng

Dumme spørgsmål findes ikke, så jeg tør godt spørge:

Kan jeg installere Desert Combat oveni mit BF Nam? Jeg har aldrig haft den
originale BF, men har set det i brug og synes egentlig DC virker spændende.
Jeg kan ikke finde noget i manualen af BF Nam (naturligt nok), men ej heller
finde noget på DC's hjemmeside.

Nogen som har prøvet?

Kim

Fra : usenet

Dato : 23-03-04 22:23

"KE" <kimkoruperiksen[removethis]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
spændende.
> Jeg kan ikke finde noget i manualen af BF Nam (naturligt nok), men ej

Jeg kan af gode grunde ikke svare på dit spørgsmål.
Da jeg ikke har BFV endnu.
Er BFV ikke en upgrade af BF?
Dvs. man skal have den orginale cd?
Jeg har både BF ,SWW2 , DC 0.7 og FH0.61 kørende og det fint med at
installere.
Så der er vel ikke andet for at prøve.

Held og lykke

Dan

Fra : bolton_4000

Dato : 23-03-04 23:27

> [...]
> Er BFV ikke en upgrade af BF?
> Dvs. man skal have den orginale cd?
> Jeg har både BF ,SWW2 , DC 0.7 og FH0.61 kørende og det fint med at

BFV er ikke en udvidelse, men et standalone spil. Det kører for sig selv og
man kan indtil videre ikke køre dc på den.

--
// Brian
EB-Games - Denmark - Slagelse.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 24-03-04 21:44

> BFV er ikke en udvidelse, men et standalone spil. Det kører for sig selv
og
> man kan indtil videre ikke køre dc på den.

Der er jeg bange for at du tager fejl. Battlefield Vietnam er en udvidelse
til det originale spil, i stil med 'Road to Rome' og 'Secret Weapons of WW2'

Mvh. Rasmus

Fra : Simon

Dato : 25-03-04 08:46

Forkert.
BF:V _er_ et standalone spil.
Det var i starten tiltænkt som en udvidelse, men det blev droppet af en
eller anden grund.
Man skal ikke have det originale BF for at kunne spille Vietnam.

/Sap

Fra : Erik

Dato : 23-03-04 23:24

> [...]

> Jeg kan ikke finde noget i manualen af BF Nam (naturligt nok), men ej heller

Kort og godt nej.
DC er indtil videre kun til BF1942.

--
Erik